Help DeJa 2011 door...

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Help DeJa 2011 door...

Post by dennis »

Beste collega's

Zoals de meeste van jullie wel hebben meegekregen, heb ik 18 december een smakker gemaakt van een ladder die afbrak. Ik heb hierbij mijn 12de wervel gebroken en zit nog in het gips. Het gips mag er 3 feb definitief af en kan dan beginnen met revalidatie. Het herstel gaat echter zeer voorspoedig, kan al weer lopen en zelfstandig zitten en liggen enzo....
Het vervelende aan dit verhaal is dat ik als inmiddels nu twee jaar zelfstandige serieus onder verzekerd ben. De artsen beweren ik de eerste 5 a 6 maanden niet aan klimmen hoef te denken ( ik denk daar anders over maar goed we zien wel ).
En half jaar op mijn verzekering leunen betekend voor mij einde onderneming en toren hoge schulden.
Mischien kan ik in februari (3 a 4 weken ) mijn VTA/inventarisatie werk afmaken dat ik uitvoerde voor Gem Eindhoven, en daarna val ik dus in een enorm gat.

Mijn vraag/verzoek aan iedereen die mij kan helpen zoveel mogelijk VTA/inventarisatie werk te kunnen bieden voor het eerste half jaar in 2011.
:wink: (heb ervaring met meerdere inventarisatie programma's en pda's/ben ETWér sinds 2006 en boomveiligheids-controleur sinds 2009 )


Voor diegene die nieuwsgierig raken over het ongeval, het was een gehuurde ladder die in een reform stand stond en afbrak, meer kan ik er niet over vermelden hier i.v.m. dit nog een zaakje gaat worden.
ik klim liever ... dan werken
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by -WOUTER- »

Ik hou een oogje voor je in het zeil, maar heb over het algemeen weinig VTA werk. Wellicht handig om eens contact op te nemen met enkele boomtechnisch adviesbureaus. Dit hebben veel VTA werk en kunnen je wellicht goed gebruiken voor een leuk tarief :wink:

succes ermee kerel en ik hoop dat je snel weer de boom in kunt.

p.s. hou je ons op de hoogte van die gehuurde ladder, ben benieuwd
- climb fast, move slow -
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by dennis »

-WOUTER- wrote:p.s. hou je ons op de hoogte van die gehuurde ladder, ben benieuwd
Da wordt nog een lastig zaakje, en zal wel eens heeeeeel lang kunnen duren. Maar natuurlijk hou ik je tegeen die tijd op de hoogte :wink:

Thanx
ik klim liever ... dan werken
User avatar
Harrie
Treehugger
Treehugger
Posts: 518
Joined: 29 Mar 2007, 21:48
Location: Aalst-Waalre

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by Harrie »

Dus het heeft zeker geen zin om naar foto's te vragen. :wink:

Ben dus ook wel benieuwd naar hoe je ladder eruit ziet.
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by dennis »

Dat heeft geen zin nee, ook omdat ik niet weet hoe da werkt :lol: :lol:

Maar jij mag me volgende week helpen de ladder op te halen. Die ligt nog te plaatsen van ongeval. :wink:
ik klim liever ... dan werken
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by treespotter »

Nou Dennis, ik denk dat jij inderdaad eens je licht moet opsteken bij onderzoeksbedrijven. Voor mij bestaan de eerste maanden van het jaar voornamelijk uit graafwerk in verband met plantwerk.
Misschien dat jij er goed aan doet om eens met jouw naaste collega's te gaan praten over het nut van verzekeringen. Volgens mij is er wat dat betreft voor jou nog veel goed evangelisatiewerk te verrichten.
marijn
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 78
Joined: 14 Oct 2008, 10:51
Location: schoonhoven
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by marijn »

hoi dennis,probeer de heer winter eens vd bomenbank,die zoekt etw er
zie website

veel doorzettingsvermogen gewenst(ik weet waarover ik spreek) met je rug,en elk stapje is er 1
soms vervloek je alles,jij lijkt me ook geen type om lang niks te doen,maar stug volhouden toi toi

alle goeds in 2011
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by dennis »

treespotter wrote:Misschien dat jij er goed aan doet om eens met jouw naaste collega's te gaan praten over het nut van verzekeringen. Volgens mij is er wat dat betreft voor jou nog veel goed evangelisatiewerk te verrichten.
Daar kan/wil ik best iedereen tot in den treure mee lastigvallen, maar daar stel ik mijn hypotheek niet mee veilig :lol: :lol:

Maar idd, misschien iets later waneer het verhaal wat meer vorm krijgt. Kan ik iedereen fijn uitleggen hoe dom ik wel niet ben/was. Zo'n beslissing hangt van meerdere factoren aan elkaar vast, maar daar gooi ik wel een keer een ander topic voor open dan :wink:
ik klim liever ... dan werken
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by treespotter »

Ik zou er toch maar snel aan gaan beginnen. Bij mij begint na mijn opmerking hierboven mijn PMbox vol te stromen met berichten van mensen die denken dat zij het wel uit kunnen zingen zonder. :roll:
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by Pietje »

:lol: :lol:
Natuurlijk wil ik nooit van mijn regeling/verzekering gebruik maken, maar dat terzijde...

Hee Dennis, met wat je nu laat zien, komt het helemaal goed. Ik zal aan je denken, verwacht er niet veel van, maar je weet nooit hoe een balletje rolt. Succes!

En een goed uiteinde!

Groetjes,

Peter
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by densmee »

ik zal het bij ons ook in de gaten houden, we hebben in het broedseizoen ook een rustige tijd dus het zal bij ons ook niet meevallen
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Help DeJa 2011 door...

Post by dennis »

treespotter wrote:Bij mij begint na mijn opmerking hierboven mijn PMbox vol te stromen met berichten van mensen die denken dat zij het wel uit kunnen zingen zonder.
Gelukkig komen de nuttige berichten in mijn PM-box dan :lol: :lol:

Ik zij al eerder dat je afweging helemaal afhangt van de situatie. Sommige mensen hebben geen dure hypotheek, ik wel. Sommige mensen hebben wel een buffer, ik niet. Sommige mensen hoeven zich niet voor €37.000 bruto per jaar te verzekeren, ik eigelijk wel. Dat heeft te maken met levensstijl en vaste lasten. Sommige nemen met heel weinig genoeg, ik niet. Hoe dan ook ik zal er door komen, en met minder zijn we ook echt wel gelukkig. En inderdaad Peter, wie weet rolt het balletje dadelijk wel zo dat er hele gunstige dingen op ons padje komen.

Tot nu toe dank ik voor iedereens nuttige inzet :wink:
ik klim liever ... dan werken
Post Reply