Zeitgeist 3, "Moving Forward"

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Zeitgeist 3, "Moving Forward"

Post by Pietje »

Deel 3 van de Zeitgeist Movement is uit: "Moving forward". De vorige delen hoef je niet gezien te hebben om dit te volgen.

Film duurt bijna 3 uur, dus effe de tijd voor nemen.
Serious stuff, dus geen relaxed avondje... :wink: Maar je kijk op de wereld verandert. En dat is het avondje meer dan waard.

http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Zeitgeist 3, "Moving Forward"

Post by dennis »

Volgens mij is er iets met mijn computer. Ik denk dat dit filmpje mijn videokaart of mijn hersenen beschadigd...... :lol:
ik klim liever ... dan werken
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Zeitgeist 3, "Moving Forward"

Post by Pietje »

als het geluid maar goed is :wink: :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
marijn
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 78
Joined: 14 Oct 2008, 10:51
Location: schoonhoven
Contact:

Re: Zeitgeist 3, "Moving Forward"

Post by marijn »

yep pieter,wederom een film /docu die je doet beseffen hoe achterlijk we bezig zijn,alleen komen ze bij zeitgeist maar niet echt onder de zweverigheid uit,
mijns inziens zijn zon en windenergie lang niet genoeg meer,en zijn er wel erg veel mensen op dit stuk aarde

al zegt alex jones 1 vd makers dat er 7 miljard in de provincie groningen passen.

mischien ken je hem maar kijk af en toe eens op www.infowars.com als je de msm zo af en toe niet helemaal vertrouwd.

maar nu weer bomen ......sorry boys
Post Reply