Stagiair

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Stagiair

Post by Lukas »

Ik ben druk op zoek naar een stage, en probeer het nu ook via deze manier. Bij deze dan ook de vraag of iemand interesse heeft in wat hulp gedurende 10 weken vanaf half april. Bij voorkeur in Noord-Brabant.

Ik ben eerstejaars HBO-student en zocht aanvankelijk iets in de bosbouw. Daar is nu nauwelijks werk door het broedseizoen. Wellicht hebben jullie mogelijkheden. Het mag gewoon uitvoerend werk zijn, en er is ook geen opdracht o.i.d. Ik ben bekend met de motorkettingzaag maar heb geen ETW of iets vergelijkbaars. Ik heb niet het idee dat ik zelf klimwerk kan gaan doen, maar er zijn ook andere werkzaamheden of misschien hebben jullie een gouden tip.

Heb je dus interesse in een stagiair, stuur dan even een PM. Dan kan ik meer vertellen over mijn opleiding, naam/woonplaats (i.v.m. privacy zet ik dat niet hier) enzovoort. Alvast bedankt. :)
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Stagiair

Post by treespotter »

Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.
Vertel hier gerust iets meer over jezelf, dan kunnen wij misschien een inschatting maken of wij een PM willen sturen.
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Re: Stagiair

Post by Lukas »

treespotter wrote:Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.