Stagiair

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Stagiair

Post by Lukas »

Ik ben druk op zoek naar een stage, en probeer het nu ook via deze manier. Bij deze dan ook de vraag of iemand interesse heeft in wat hulp gedurende 10 weken vanaf half april. Bij voorkeur in Noord-Brabant.

Ik ben eerstejaars HBO-student en zocht aanvankelijk iets in de bosbouw. Daar is nu nauwelijks werk door het broedseizoen. Wellicht hebben jullie mogelijkheden. Het mag gewoon uitvoerend werk zijn, en er is ook geen opdracht o.i.d. Ik ben bekend met de motorkettingzaag maar heb geen ETW of iets vergelijkbaars. Ik heb niet het idee dat ik zelf klimwerk kan gaan doen, maar er zijn ook andere werkzaamheden of misschien hebben jullie een gouden tip.

Heb je dus interesse in een stagiair, stuur dan even een PM. Dan kan ik meer vertellen over mijn opleiding, naam/woonplaats (i.v.m. privacy zet ik dat niet hier) enzovoort. Alvast bedankt. :)
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Stagiair

Post by treespotter »

Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.
Vertel hier gerust iets meer over jezelf, dan kunnen wij misschien een inschatting maken of wij een PM willen sturen.
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Re: Stagiair

Post by Lukas »

treespotter wrote:Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.
Vertel hier gerust iets meer over jezelf, dan kunnen wij misschien een inschatting maken of wij een PM willen sturen.
Mijn prive-adres lijkt me niet van belang. Ik ga zulke gevoelige info niet op een openbaar board zetten.
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Stagiair

Post by boomverzorgingbruno »

Lukas wrote:
treespotter wrote:Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.
Vertel hier gerust iets meer over jezelf, dan kunnen wij misschien een inschatting maken of wij een PM willen sturen.
Mijn prive-adres lijkt me niet van belang. Ik ga zulke gevoelige info niet op een openbaar board zetten.
dat vraagt hij ook niet maar zoiets als
hallo ik ben donald duck ben 15 jaar woon te .... en studeer ,werk,...
en zoek een stage plaats bij een leuke boomverzorger (wolter niet dus ) :wink:
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
Cas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 68
Joined: 15 Oct 2010, 21:55
Location: Arnhem
Contact:

Re: Stagiair

Post by Cas »

Inderdaad. Je adres wilt niemand hier Lukas, maar de plaats waar je woont is enigszins wel handig. Als jij in Eindhoven woont en het bedrijf is gevestigd in Breda is dat ook niet heel handig.
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Re: Stagiair

Post by Lukas »

boomverzorgingbruno wrote:
Lukas wrote:
treespotter wrote:Kom kom Lucas, wanneer jij hier om privacyredenen al niet eens openlijk wil vertellen waar jij woont dan zal het voor jou waarschijnlijk een grote opgave worden om een stageplaats te vinden via Treehugs.
Vertel hier gerust iets meer over jezelf, dan kunnen wij misschien een inschatting maken of wij een PM willen sturen.
Mijn prive-adres lijkt me niet van belang. Ik ga zulke gevoelige info niet op een openbaar board zetten.
dat vraagt hij ook niet maar zoiets als
hallo ik ben donald duck ben 15 jaar woon te .... en studeer ,werk,...
en zoek een stage plaats bij een leuke boomverzorger (wolter niet dus ) :wink:
Ik ben zelf 20, wonende nabij Breda en ik studeer aan de HAS in Den Bosch, opleiding Tuin- en Landschapsmanagement / Plattelandsvernieuwing. Dit is een brede opleiding, maar ik heb - als eerstejaars - wel enige kennis over enkele begrippen. Ik weet wat plakoksels, ellebogen, VTA, enz. zijn. Ook een basis sortimentskennis is aanwezig. Maar ik ben absoluut geen boomverzorger en dit hoef ik tijdens mijn stage ook niet te leren. Met gewoon meekijken en meehelpen op de grond zou ik al heel blij zijn. :wink:

Overigens ben ik met een stage-adres in Eindhoven ook blij hoor.
User avatar
Tom
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 01 Mar 2009, 19:17
Location: Wijk aan zee
Contact:

Re: Stagiair

Post by Tom »

welkom Lucas,

Ik kan je niet aan een stage adres helpen, tenminste ik kan een balletje opgooien bij ons hier in Amsterdam, maar dat lijkt me niet echt practisch voor jou (ik hoor of lees het hier anders wel). Maar ik kan je wel welkom heten hier op het forum en je alvast hier ook veel leerplezier toewensen.

En geloof me, die boomverzorgers zijn helemaal niet zo gemeen hoor, je kan best wat over jezelf vertellen :D . Zonder we moeten weten waar je bed slaapt zeg maar :roll:

Weesgegroept
Take care, there's not much spare!
User avatar
Cas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 68
Joined: 15 Oct 2010, 21:55
Location: Arnhem
Contact:

Re: Stagiair

Post by Cas »

Lukas wrote: Ik ben zelf 20, wonende nabij Breda en ik studeer aan de HAS in Den Bosch, opleiding Tuin- en Landschapsmanagement / Plattelandsvernieuwing. Dit is een brede opleiding, maar ik heb - als eerstejaars - wel enige kennis over enkele begrippen. Ik weet wat plakoksels, ellebogen, VTA, enz. zijn. Ook een basis sortimentskennis is aanwezig. Maar ik ben absoluut geen boomverzorger en dit hoef ik tijdens mijn stage ook niet te leren. Met gewoon meekijken en meehelpen op de grond zou ik al heel blij zijn. :wink:

Overigens ben ik met een stage-adres in Eindhoven ook blij hoor.
Tof! Krijg je ook les van Huub of is ie gauw teruggerend naar de STOAS ;)?

Heb je hiervoor een MBO gedaan of HAVO. Ik kan me herinneren dat de stage alleen verplicht was voor HAVO studenten maar wellicht is dat veranderd.

Je kunt altijd bij gemeente Wijchen in de boomverzorgersploeg voor stage proberen. Klimmen mag je niet zomaar doen, maar een keer mee in de hoogwerker is natuurlijk geen probleem.
Lukas
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 10 Oct 2010, 00:19

Re: Stagiair

Post by Lukas »

Cas wrote:
Lukas wrote: Ik ben zelf 20, wonende nabij Breda en ik studeer aan de HAS in Den Bosch, opleiding Tuin- en Landschapsmanagement / Plattelandsvernieuwing. Dit is een brede opleiding, maar ik heb - als eerstejaars - wel enige kennis over enkele begrippen. Ik weet wat plakoksels, ellebogen, VTA, enz. zijn. Ook een basis sortimentskennis is aanwezig. Maar ik ben absoluut geen boomverzorger en dit hoef ik tijdens mijn stage ook niet te leren. Met gewoon meekijken en meehelpen op de grond zou ik al heel blij zijn. :wink:

Overigens ben ik met een stage-adres in Eindhoven ook blij hoor.
Tof! Krijg je ook les van Huub of is ie gauw teruggerend naar de STOAS ;)?

Heb je hiervoor een MBO gedaan of HAVO. Ik kan me herinneren dat de stage alleen verplicht was voor HAVO studenten maar wellicht is dat veranderd.

Je kunt altijd bij gemeente Wijchen in de boomverzorgersploeg voor stage proberen. Klimmen mag je niet zomaar doen, maar een keer mee in de hoogwerker is natuurlijk geen probleem.
Ik krijg inderdaad les van Huub. Een sprekende encyclopedie. :wink:

Ik heb hiervoor HAVO gedaan, MBO stroomt in het tweede jaar in. HAVO studenten doen dus inderdaad deze stage in het eerste jaar.
Gemeente Wijchen klinkt goed, zal eens informeren.
User avatar
Cas
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 68
Joined: 15 Oct 2010, 21:55
Location: Arnhem
Contact:

Re: Stagiair

Post by Cas »

Lukas wrote: Ik krijg inderdaad les van Huub. Een sprekende encyclopedie. :wink:

.
En een week later kom ik Huub tegen op treinperron Wijchen. Toeval of gewoon maf? :D
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Stagiair

Post by ludovanmil »

He Lukas,
je kan eens bellen.Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen. Ik woon in Den Dungen (vlakbij Den Bosch) , Middelblok 9 (oeps.....dat is mischien niet slim .... :? ) en mijn tel. nr 06-14386705. ( is dat wel verstandig ?????)

Met vriendelijke groeten

Ludo van Mil
van Mil & Essenstam
Boomverzorging en hoveniers
Den Dungen
( oei, doe ik het weer.... :wink: )

www.vanmilenessenstam.nl
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Stagiair

Post by -WOUTER- »

:lol: nu weten we allemaal jou deurbel te vinden en is de LB afterparty wellicht van Wes naar Ludo verhuist :lol:
- climb fast, move slow -
User avatar
Tom
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 01 Mar 2009, 19:17
Location: Wijk aan zee
Contact:

Re: Stagiair

Post by Tom »

aha, lastigvallen, stalken, fanmail, papparazi voor de deur :lol: :lol: :lol: .

(het is niet mooi om met de (mss over)voorzichtigheid van anderen te spotten)dus ik wil dat je daar direct mee stopt
Take care, there's not much spare!
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Stagiair

Post by ludovanmil »

-WOUTER- wrote::lol: nu weten we allemaal jou deurbel te vinden en is de LB afterparty wellicht van Wes naar Ludo verhuist :lol:
vind het best Wouter, maar we hebben alleen maar frisdrank in huis.....maar goed iedereen is welkom. Onze tuin is 20 m2 groot...daar passen wel 5 boomverzorgers in. Dat kan je trouwens weer op Google earth zien, op google maps zie je zelf mijn bus staan. Hoeveel privacy heeft een mens nog :?
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Stagiair

Post by -WOUTER- »

daarom heeft Jelte ooit dakreclame op zijn bus gezet......
- climb fast, move slow -
User avatar
Freerk
Treehugger
Treehugger
Posts: 353
Joined: 11 Mar 2007, 13:47
Location: Zwolle

Re: Stagiair

Post by Freerk »

[quote="ludovanmil]Dat kan je trouwens weer op Google earth zien, op google maps zie je zelf mijn bus staan. Hoeveel privacy heeft een mens nog :?[/quote]

Ook al een echte Stihl fan zie ik op Google earth. 8) 8) . Stihl bladblazer en stihl heggeschaar achterin. :lol: Toch handig om te weten voor mensen die denken dat ze die materialen harder nodig zijn dan jij.
De ene dag een takkedag, dan weer een snipperdag.
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Stagiair

Post by ludovanmil »

heel goed freek,
als iemand anders het harder nodig heeft als ik, be my guest !
ik vond die heggeschaar toch al niet top, bezineexemplaar, ben aan een accuschaar toe. Het enige is dat ik voor heel de handel niet verzekerd ben. Maar veel geode dingen hebben nu eenmaal ' hun prijs' . :wink:
Post Reply