Boomtent
-
- Nieuw
Boomtent
Hallo boombewoners,
Nou ja, ik ben vooral op zoek naar diegenen die vorig jaar op de LB zo'n mooi hangtentje bij zich hadden..... wij gaan binnenkort in Baarn klimmen en dan komt de redactrice van het blad Grasduinen langs en die wil een artikel doen over boombeleving/klimmen/boomhutten/boomtenten/hangmatjes en alles wat je in de boom kan (behalve snoeien),
Alvast bedankt,
Mark
Nou ja, ik ben vooral op zoek naar diegenen die vorig jaar op de LB zo'n mooi hangtentje bij zich hadden..... wij gaan binnenkort in Baarn klimmen en dan komt de redactrice van het blad Grasduinen langs en die wil een artikel doen over boombeleving/klimmen/boomhutten/boomtenten/hangmatjes en alles wat je in de boom kan (behalve snoeien),
Alvast bedankt,
Mark
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Re: Boomtent
whoops....verkeerde forum of mogen we onze fantasie nu eindelijk de vrije loop laten gaanmarkadventureparc wrote:en alles wat je in de boom kan (behalve snoeien)

- climb fast, move slow -
waren de boomtenten niet van onze Eichhorn vriendjes? ik kwam nog een foto tegen van het NK 2010 in Sittard waar een groene en een bruine naast elkaar hingen.
Zoiets als dit Mark?
Heb nog wel een paar hangmatten liggen.
Ook een die je aan een lijn omhoog kunt trekken.
Ook een die je aan een lijn omhoog kunt trekken.
planken zagen ERA vragen!
-
- Treehugger
heb ook hangmatten en -stoel, graag meer info van deze dag lijkt me leuk.
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
He die Mark, ik weet geen bal van boom hanmatten.....maar jullie zijn wel goed bezig met Grasduinen ! Succes, wens jullie een leuke dag toe.
see you
Ludo
see you
Ludo
Volgens mij was het Ruben Scheers die op het NK in Sittard die mooie tentjes had.
Zet als het artikel af is ook even een linkje op treehugs
Zet als het artikel af is ook even een linkje op treehugs
- treespotter
- Prinses Irene
-WOUTER- wrote:whoops....verkeerde forum of mogen we onze fantasie nu eindelijk de vrije loop laten gaanmarkadventureparc wrote:en alles wat je in de boom kan (behalve snoeien)![]()
![]()
![]()
![]()

maakt niet uit tom je kan je hangtentje gewoon aan het plafond hangen hoorShit, en ik heb net een huis gekocht

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
deze komt uit "de oude doos" dat was nog van voor ze hangmatten hadden uitgevonden
p.s. wel heel leuk trouwens om die oude foto's weer terug te zien...... 

- climb fast, move slow -