Zadenplukken
Moderator: geert7
Zadenplukken
Ik heb sinds kort weer de verplichtingen van m'n eigen eenmanszaakje, maar daarbij ook weer de vrijheden. Dit hangt al enkele jaren in m'n hoofd, nu wil ik er eens werk van maken.
Wie kan mij aan bruikbare links en tips helpen om volgend jaar een tijd lang zadenplukker te worden? Wie van jullie heeft het mss al eens gedaan en wil me helpen om daar ergens te komen? Waar is het? Wie wil er eventueel mee? ...
Kortom, ik kan hierover niet veel goede info vinden op het net, nu kan dat aan mijn zoekcapaciteiten liggen maar goed.
Alvast neig mercie jongens en meiskes
Wie kan mij aan bruikbare links en tips helpen om volgend jaar een tijd lang zadenplukker te worden? Wie van jullie heeft het mss al eens gedaan en wil me helpen om daar ergens te komen? Waar is het? Wie wil er eventueel mee? ...
Kortom, ik kan hierover niet veel goede info vinden op het net, nu kan dat aan mijn zoekcapaciteiten liggen maar goed.
Alvast neig mercie jongens en meiskes
Take care, there's not much spare!
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Zadenplukken
Even contact zoeken met Beddes. Hij regelt al jaren het plukken van de zaden in Duitsland. Volgens mij deed (of doet) Guy Herremans ook plukwerk.
Neeeeeee, Tom , we hebben je hier nodig! Takken zagen is toch veel leuker!!!!

- treespotter
- Prinses Irene
Laat nou maar Ivo. Zaden plukken zweeft voor sommigen op een zweem van romantiek.
Wanneer jij jezelf zes weken wil opsluiten in het bos (zonder douche) met en groep andere stinkende zaadplukkers dan lijkt dat natuurlijk enorm geweldig.
Geef hem een jaartje. Daarna blijft hij voor altijd bij jou in de buurt.
Wanneer jij jezelf zes weken wil opsluiten in het bos (zonder douche) met en groep andere stinkende zaadplukkers dan lijkt dat natuurlijk enorm geweldig.

Heerlijk niet douchen en in een bos opgesloten zitten
, tja, ik heb geen idee hoe geweldig ik het echt ga vinden, maar als ik het niet doe blijft het altijd verder in m'n hoofd spoken. En zoals het kleine in bomen klimmende jongentjes betaamd, ben ik bang voor spoken eh
Ik ga op zoek naar de nummers van Beddes en Guy dan maar
, dankjewel alvast.

Ik ga op zoek naar de nummers van Beddes en Guy dan maar

Ik hoop het Wolter, anders zal jij richting Haarlem eo moeten komen om ons te helpen!treespotter wrote:Laat nou maar Ivo. Zaden plukken zweeft voor sommigen op een zweem van romantiek.
Wanneer jij jezelf zes weken wil opsluiten in het bos (zonder douche) met en groep andere stinkende zaadplukkers dan lijkt dat natuurlijk enorm geweldig.![]()

- treespotter
- Prinses Irene
Nou heb jij het over de zweem van romantiek van het in de file staan en veel uren reistijd en kilometers maken...
"Ik pas".
"Ik pas".

Flauw hoor...
En het is nog wel zo'n mooie omgeving om te werken... En de files omgeving Utrecht vallen toch best mee? Ze hebben daar tegenwoordig 5- baans snelwegen! ( waar je niet harder mag als 100 km /u
)

Lijkt mij best tof om een keer mee te gaan.Tom wrote:Waar is het? Wie wil er eventueel mee? ...
ivo wrote:Flauw hoor...En het is nog wel zo'n mooie omgeving om te werken... En de files omgeving Utrecht vallen toch best mee? Ze hebben daar tegenwoordig 5- baans snelwegen! ( waar je niet harder mag als 100 km /u
)
Niet harder kan dan 50

Io !
Ik werk nu ff met Xavier desnos aan het werken. Hij heeft het samen met Beddes in Duitsland gedaan. Ik zal hem morgen meer info vragen maar wat ik weet:
Je bent geïsoleerd in een bos; Xavier werd depressief, Beddes vond het zalig om te mediteren. Er zijn geen winkels, laat staan cafés in de buurt. Je leeft een tijd lang met dezelfde mannen samen, dus moet je wat sociaal zijn en zich aan elkaar aanpassen.
Voor de rest weet ik niet. Zal het hem morgen vragen.
Interesseert mij ook wel (voor een paar weekjes, max); dus ja... misschien kunnen we samen info verzamelen en wie weet gaan we ms samen kegeltjes plukken.
PS; check je pm
Ik werk nu ff met Xavier desnos aan het werken. Hij heeft het samen met Beddes in Duitsland gedaan. Ik zal hem morgen meer info vragen maar wat ik weet:
Je bent geïsoleerd in een bos; Xavier werd depressief, Beddes vond het zalig om te mediteren. Er zijn geen winkels, laat staan cafés in de buurt. Je leeft een tijd lang met dezelfde mannen samen, dus moet je wat sociaal zijn en zich aan elkaar aanpassen.
Voor de rest weet ik niet. Zal het hem morgen vragen.
Interesseert mij ook wel (voor een paar weekjes, max); dus ja... misschien kunnen we samen info verzamelen en wie weet gaan we ms samen kegeltjes plukken.
PS; check je pm
Welke tijd van het jaar is dat? Heb Jelte de wel eens over horen vertellen. helaas niet het hele verhaal meegekregen. of hij dat zelf gedaan heeft of dat hij het van een ander had gehoord weet ik niet.
Maar het lijkt mij ook wel eens leuk om mee gemaakt te hebben. Carpoole
Maar het lijkt mij ook wel eens leuk om mee gemaakt te hebben. Carpoole

Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Io !
Heb het hem gevraagd maar hij wenst je echt veel geluk bij het vinden van een plaats.
Volgens hem zijn er echt veel mensen die dat willen doen en is het dus moeilijk om in Duitsland zaden te plukken.
Vuil werk, dus goed betaald...
Bovendien moet je echt van die "crew" zijn om daar te kunnen werken.
Mischien kun je het wel ergens anders doen dan in Duitsland. Hij zegt dat je dat ook in de Belgische ardennen kunt doen. Probeer eens in contact te komen met de bosbouwkundige dienst van Wallonië of zo.
Zal het zelf ook eens opzoeken, maar niet deze week. Heb momenteel veel werk en dus weinig tijd 's avonds.
Laat iets weten moets je er meer over weten !
Gr
Heb het hem gevraagd maar hij wenst je echt veel geluk bij het vinden van een plaats.
Volgens hem zijn er echt veel mensen die dat willen doen en is het dus moeilijk om in Duitsland zaden te plukken.
Vuil werk, dus goed betaald...
Bovendien moet je echt van die "crew" zijn om daar te kunnen werken.
Mischien kun je het wel ergens anders doen dan in Duitsland. Hij zegt dat je dat ook in de Belgische ardennen kunt doen. Probeer eens in contact te komen met de bosbouwkundige dienst van Wallonië of zo.
Zal het zelf ook eens opzoeken, maar niet deze week. Heb momenteel veel werk en dus weinig tijd 's avonds.
Laat iets weten moets je er meer over weten !
Gr
heerlijk. weken in een bos zonder al die overbodige meuk
. rust in een natuurlijke omgeving. ik ben voor.

alles kan
- treespotter
- Prinses Irene
Een paar weken zonder douche, elke dag hufteriger gaan stinken en helemaal kapot gestoken worden door de muggen wanneer het weer even een dagje droog is.
Heerlijk.
Heerlijk.

Je bent een heerlijke verkopertreespotter wrote:Een paar weken zonder douche, elke dag hufteriger gaan stinken en helemaal kapot gestoken worden door de muggen wanneer het weer even een dagje droog is.
Heerlijk.