ook even voorstellen

Nieuws! Heb je iets nieuws? Dit is de plek.
Post Reply
pjotr78
Nieuw
Nieuw
Posts: 17
Joined: 28 Jan 2012, 00:03
Location: Haarlem

ook even voorstellen

Post by pjotr78 »

Hallo beste treehuggers,

ook ik zal me hier even netjes voorstellen.

Ik ben Pieter, geboren in 1978, getrouwd en de vader van een klein mannetje (bouwjaar 2009) en woon in Haarlem. Ik ben verpleegkundige in de thuiszorg in de regio Kennemerland.
Daarnaast houd ik me bezig met onderandere de op en afbouw van Bevrijdingspop en het Houtfestival in Haarlem. Hier heb ik inmiddels in meer dan 15 jaar ervaring opgedaan met het werken op hoogte. Ook in de ruim 15 jaar dat ik aan sportklimmen deed (en later als o.a. instructeur in de klimhal werkte) ben ik mij goed bewust geworden van de risico's van hoogte en de (on)mogelijkheden van klimmateriaal.

Daarnaast ben ik een enthousiast (NTKC) kampeerder en stook ik graag een mooi (kamp/openhaard/kook) vuurtje. Uit gemak een lichte, elektrische (tuin) kettingzaag gekocht (bij veel stoken hoort ook veel hout en met de handzaag duurde het wel erg lang) en beschermende kleding.

Door de combinatie van bovenstaande al regelmatig bij bekenden boompjes weggehaald, ook overhangend over woningen, schuttingen etc.

Ik ben dus niet een geschoolde hovenier of boomverzorger (en zeker geen gecertificeerde tree worker). Per toeval ben ik op jullie mooie en interessante site terecht gekomen.

Ik hoop hier (als hobbyist) nog het nodige te kunnen leren, en misschien kan ook ik zo nu en dan mijn takje bijdragen.

Met vriendelijke groet,

GreetZ,
Pjotr78
ook al heb je ergens geen verstand van, kan je er toch een mening over hebben.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: ook even voorstellen

Post by treespotter »

Hé Pieter, welkom op Treehugs.