Husqvarna 560 XPG

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Husqvarna 560 XPG

Post by treespotter »

Eigenlijk vind ik het een beetje vreemd. Waarom zou je een groter luchtfilter monteren als je een systeem hebt waardoor dat filter toch niet vuil wordt. Wanneer het filter groter is om meer en makkelijker lucht door te laten dan zou dat te zien moeten zijn in de vermogens van beide zagen.
Of is de 562 alvast af fabriek voorbereid op het zogenaamde "modden" waar de Amerikanen zo gek op zijn. Bij één van die knapen is zijn gemodificeerde 562 sneller dan een "stock" 7900 en dat is toch een behoorlijk grote vermogenswinst. :D
-WOUTER- wrote:Voor de lastigere takken huur ik jou toch gewoon in met Dolly :wink:
Die hebben wij toch niet meer Wouter. :wink: Wat dat betreft is die 560 echt voldoende. Ik kan mij voorstellen dat een beginner enorm veel heeft aan de magische capaciteiten van de 562. :mrgreen:
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Re: Husqvarna 560 XPG

Post by densmee »

vandaag de 562 xpg opgehaald, wat een agressief zaagje is dat :lol:
binnen een minuut waren de handvatten ook lekker warm
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Husqvarna 560 XPG

Post by treespotter »

treespotter wrote:Ik kan mij voorstellen dat een beginner enorm veel heeft aan de magische capaciteiten van de 562. :mrgreen:
Beginner!

Nee hoor Densmee. Succes kerel.
densmee
Treehugger
Treehugger
Posts: 590
Joined: 04 Mar 2008, 18:21
Location: eersel

Re: Husqvarna 560 XPG

Post by densmee »

treespotter wrote:
treespotter wrote:Ik kan mij voorstellen dat een beginner enorm veel heeft aan de magische capaciteiten van de 562. :mrgreen:
Beginner!

Nee hoor Densmee. Succes kerel.
nee hoor het is vooral dat mijn zaagbladen op al mijn zagen passen, uitzondering de tophendel
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
Post Reply