Klimfeestje bij Frans

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
Post Reply
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Klimfeestje bij Frans

Post by Pietje »

Met dank aan Ties voor de lekkere soep, Frans voor het beschikbaar stellen van de bomen, Erwin en Steven voor de installatie van de touwen en de rest voor de gezelligheid!
http://www.youtube.com/watch?v=p_APGqw-QZM
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
ERA
Treehugger
Treehugger
Posts: 265
Joined: 19 Mar 2010, 19:16
Location: Beringe

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ERA »

wanneer was dit?
planken zagen ERA vragen!
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by -WOUTER- »

super :D
- climb fast, move slow -
User avatar
Tom
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 01 Mar 2009, 19:17
Location: Wijk aan zee
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by Tom »

:D
Take care, there's not much spare!
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by treespotter »

ERA wrote:wanneer was dit?
Toen wij even niet op zaten te letten Erik. :(
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by boomverzorgingbruno »

dit lijkt op een illegale srt oefening van frans voor de volgende veteranen klimwedstrijd :lol:
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ivo »

Ken die Frans niet, maar mijn respect heeft ie! Hij flikt het gewoon nog ff die boom in te klimmen.. :D
User avatar
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 956
Joined: 11 May 2010, 13:19
Location: Tiel
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by timo »

ziet er goed uit jongens 8)
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by boomverzorgingbruno »

ivo wrote:Ken die Frans niet, maar mijn respect heeft ie! Hij flikt het gewoon nog ff die boom in te klimmen.. :D
als je frans bezig ziet dan is het dagelijkse kost voor deze man .
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ivo »

boomverzorgingbruno wrote:
ivo wrote:Ken die Frans niet, maar mijn respect heeft ie! Hij flikt het gewoon nog ff die boom in te klimmen.. :D
als je frans bezig ziet dan is het dagelijkse kost voor deze man .
Beter nog!!
User avatar
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 1645
Joined: 28 May 2010, 20:04
Location: Den Dungen
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ludovanmil »

ivo wrote:Ken die Frans niet, maar mijn respect heeft ie! Hij flikt het gewoon nog ff die boom in te klimmen.. :D
Dat je Frans niet kent, dat kan nog komen. Leuke man om te onmoeten, nietwaar Frans :wink: :lol:
En trouwens.....nu is Frans wel mogelijk de oudste klimmer / boomverzorger onder ons. maar ik kan je verzekeren Ivo.....er komt nog een hele horde krassen knarren aan de komende jaren :)
Kijk.....we kunnen ook niet veel anders meer hè !?
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ivo »

ludovanmil wrote:
ivo wrote:Ken die Frans niet, maar mijn respect heeft ie! Hij flikt het gewoon nog ff die boom in te klimmen.. :D
Dat je Frans niet kent, dat kan nog komen. Leuke man om te onmoeten, nietwaar Frans :wink: :lol:
En trouwens.....nu is Frans wel mogelijk de oudste klimmer / boomverzorger onder ons. maar ik kan je verzekeren Ivo.....er komt nog een hele horde krassen knarren aan de komende jaren :)
Kijk.....we kunnen ook niet veel anders meer hè !?
Jep, ik ben idd ook niet meer de jongste op het forum geloof ik , en ja: wat moet je anders??
Boompje klimmen blijft nou eenmaal in je bloed zitten. :D :D
Protree-Ab
Nieuw
Nieuw
Posts: 21
Joined: 26 Mar 2009, 22:15

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by Protree-Ab »

ivo probeer dit jaar eeens de veteranen kampioenschappen in Belgie, is echt een aanrader. Voor 40+ en heeeeeel gezellig. Daar was Frans ook de laatste keer met een super truc bij de rescue
User avatar
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 759
Joined: 26 Jan 2009, 19:51
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by dennis »

het is uiteindelijk weer 3 uur 's nachts geworden, en nee dit keer waren Harrie en Ik niet de laatste :lol: :lol: kei leuk

Frans bedankt (en Ties en Danny)
ik klim liever ... dan werken
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ivo »

Protree-Ab wrote:ivo probeer dit jaar eeens de veteranen kampioenschappen in Belgie, is echt een aanrader. Voor 40+ en heeeeeel gezellig. Daar was Frans ook de laatste keer met een super truc bij de rescue
Dus als je40+ bent, dan ben je al veteraan? Jeetje , ik ga mij zo erg oud voelen! :( :wink:
User avatar
Tom
Treehugger
Treehugger
Posts: 446
Joined: 01 Mar 2009, 19:17
Location: Wijk aan zee
Contact:

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by Tom »

Maak je nog maar geen zorgen hoor Ivo, Ik heb je al bezig gezien, en geloof dat het nog een hele tijd duurt tot menig boomverzorger met die vlotheid z'n werk kan uitvoeren. Maar die veteranen klimwedstrijden schijnen wel sfeervol te zijn, dus als je gaat, ben ik car-pool kandidaat :D
Take care, there's not much spare!
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Re: Klimfeestje bij Frans

Post by ivo »

Tom wrote:Maak je nog maar geen zorgen hoor Ivo, Ik heb je al bezig gezien, en geloof dat het nog een hele tijd duurt tot menig boomverzorger met die vlotheid z'n werk kan uitvoeren. Maar die veteranen klimwedstrijden schijnen wel sfeervol te zijn, dus als je gaat, ben ik car-pool kandidaat :D

Ik hou het in gedachten Tom, dank voor het vertrouwen, maar er zit toch een degelijk verschil van inspanning met slopen en snoeien. Snoeien valt uiteraard zwaarder ( voor mij dan vindt ik persoonlijk) slopen is een veel statischer manier van werken. Ik probeer het altijd zo te doen dat de grondmensen het meeste zaagwerk hebben, dus het kan best zo zijn dat het wel eens lompgroot naar beneden komt. ( ik heb eens horen zeggen dat een luie boomverzorger een goede boomverzorger is :lol: ) als ik dan jou vervolgens in een boom zie rondvliegen om te snoeien dan denk ik ja, dat tempo ga ik dus niet meer redden :D .Maar iedereen heeft ook zo'n zijn eigen stijl.
Nou moet ik zeggen dat het klimmen niet meer tot mijn dagelijkse werkzaamheden behoort, maar dat is juist misschien de reden dat ik eens idd aan dat soort evenementen mee kan doen! 8)
Post Reply