hallo luitjes
ik weet niet wie van jullie er allemaal een 441 heeft gekocht, maar ik wil even zeggen dat het uiteraart een fijne zaag is, maar je moet de ophangpunten van de brandstoftank, de boutjes van de uitlaat, en de rem goed in de gaten houden de zaag schijnt door het minste geringste een beetje te kunnen torderen waardoor de zaag op de rem gaat en blijft staan is ook bijna niet te repareren is mij verteld. wij kregen ondanks dat we de zaag in februari gekocht hebben geen garantie maar een coulante regeling van 250 euries zouden we een nieuwe 441 krijgen waar heeeeeel veeel aaan zou aangepast zijn.
dus hou het in de gaten
groetjes
ms 441 (niet zo best)
ms 441 (niet zo best)
Groeten Johnny van Vliet
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
Waar een wil is, is een weg. En als die er ook niet is, heb je altijd nog je Land Rover.
hoi johnny
De ms441 is idd een hele goeie zaag. Enige nadeel zijn de kinderziektes die nu nog wel optreden. De manier zoals jou dealer het oplost is alleen niet helemaal correct. Als je de zaag nieuw gekocht hebt dan valt dit wel degelijk onder de garantie. je dealer kan gewoon een garantieclaim maken zonder dat daar kosten voor jou aan verbonden zijn. de zaag zal dan of opgestuurd worden naar stihl of de onderdelen die kapot gegaan zijn die zullen kostenloos vervangen worden. de problemen zijn immers bekend bij stihl. waarschijnlijk probeert de dealer er een slaatje uit te slaan. ik hoop dat je hier wat aan heb.
groeten patrick
De ms441 is idd een hele goeie zaag. Enige nadeel zijn de kinderziektes die nu nog wel optreden. De manier zoals jou dealer het oplost is alleen niet helemaal correct. Als je de zaag nieuw gekocht hebt dan valt dit wel degelijk onder de garantie. je dealer kan gewoon een garantieclaim maken zonder dat daar kosten voor jou aan verbonden zijn. de zaag zal dan of opgestuurd worden naar stihl of de onderdelen die kapot gegaan zijn die zullen kostenloos vervangen worden. de problemen zijn immers bekend bij stihl. waarschijnlijk probeert de dealer er een slaatje uit te slaan. ik hoop dat je hier wat aan heb.
groeten patrick
Mijn Stihl-dealer verklaart steeds dat garantie alleen voor onderdelen geldt; Stihl vergoedt geen uren. Nu verdient de dealer genoeg aan de verkoop van z'n spullen en meestal gaat het goed. Maar als de fouten duidelijk bij de fabrikant liggen, mag een dealer ook een vuist naar Stihl maken. En als klant hoef je zoiets niet te slikken. Ik geef Patrick gelijk dat deze dealer zich er wel erg makkelijk van af heeft gemaakt...
Maar goed, goede Stihldealers zijn dun gezaaid en soms kun je gewoon niet op een ander.
Maar goed, goede Stihldealers zijn dun gezaaid en soms kun je gewoon niet op een ander.
MS441
Nog eens effe over die MS441, uit berouwbare bron kan ik vermelden dat deze zaag op alle punten die hier als "zwakte" naar voren komen ALLANG verholpenzijn!
En in het eerste berichtje (johnny) zegt hij ook "naar het schijnt" komt erg zeker over......
En in het eerste berichtje (johnny) zegt hij ook "naar het schijnt" komt erg zeker over......