KLIMMAAT GEZOCHT & nadere introductie.

Als je een boomverzorger, stagair zoekt of bijvoorbeeld zelf een klus in de aanbieding hebt. Noem in je titel de plaats indien relevant.

Moderator: geert7

Post Reply
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

KLIMMAAT GEZOCHT & nadere introductie.

Post by Tien »

Ja hier izzie dan; mijn zoektocht naar een klim-oefen-maatje is hierbij geopend.
Eind vorig jaar (2006) heb ik blok 1 en 2 gevolgd bij Helicon. Dit om te kijken of het wat voor me is om in te investeren, of ik mijn knie moet laten repareren en of ik het uberhaupt (vrouw) wel kan kwa kracht e.d.
Het repareren was noodzakelijk, want na 2 uur kreeg ik er last van, geen evenwicht en stabiliteit ivm het ontbreken van 2 kniebanden.
Het boomverzorgen vind ik in 1 woord; GEWELDIG. verslavend ook. Dus na de revalidatie van 7 maanden gelijk weer zoetjes aan de boom in.
Ik heb geprobeerd contact te houden met mede-cursisten, steeds geprobeerd afspraken te maken om te oefenen, no reply... Ben zo'n bitch niet toch??
Ik heb veel contact met de erg actieve 'collega' John van Vliet hier uit de buurt. Jong, ervaren en toffe gast, maar die werkt al 50 uur per week in de boom en heeft geen enkele cursus gevolgd. (pure werkervaring) Alles van hem overnemen zou funest zijn en van oefenen samen komt komt het niet door zijn werk.
Dus ik, vrouw, 33, bezig met leren van het vak, zoek een maatje om zeer frequent mee te oefenen en bereid is wat moeite te steken in het samen leren.
Het vak is me te mooi om bij gebrek aan een maatje te stoppen of maar niet te oefenen. Over 10 jaar beheers ik dan misschien de basis, maar een boomcarriere kan ik dan wel schudden. Reintegreren is zowat m'n vak aan het worden ;-) Dus deze doorzetter blijft ook op zoek naar een klimmaatje, gezelliger ook en voor mij een geruststelling als er iemand 'naast' me staat.
Misschien weet iemand via via iets, heel graag een belletje of emailtje! Ben een lieve, directe, eerlijke vrouw die niet van omwegen houd, voor collega's dus een hele makkelijke.
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

Als jij het niet erg vind om morgen met de Laro helemaal naar Driebergen te komen dan hoef ik niet helemaal alleen te werken.
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

Post by Tien »

laat die laro nou net verbouwd worden tot een nog beter onderkomen om in te reizen en te slapen, ergens in het oosten des lands.
heb nog wel een ander vehicel, als ik een berichtje krijg waar ik moet zijn ben ik je grondvrouw, kijken is leren... maar niet nog meer op m'n sodemieter geven, tis wel even genoeg zo :roll:
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Post by treespotter »

'k heb je een PM gestuurd met de adresgegevens.
Administrator

Post by Administrator »

het is tijd voor een 'aangeboden/gezocht' rubriek... Van personeel t/m materiaal...
:D
grietje
Nieuw
Nieuw
Posts: 7
Joined: 19 Nov 2006, 14:58
Location: haaren

Post by grietje »

nou we het er toch over hebben.... ik zoek ook een klimmaatje, is het niet voor werk dan wel gewoon om gezellig samen te sparren in een boom. ik woon in haaren (N Br) en ik zal nou toch komend jaar echt mee moeten doen met de klimwedstrijden anders krijg ik op mijn donder hier en daar denk ik. (jaaaahaaa ik doe mee ton stok) .. als ik wel mee doe krijg ik tijdens de wedstrijden op mijn donder maar dan is het voor een goed doel haha


groeten margriet
User avatar
Thijs
Moderator
Moderator
Posts: 751
Joined: 24 Apr 2006, 23:07
Location: Hoogeveen
Contact:

Post by Thijs »

dat zal eens tijd worden :D MEER VROUWEN IN DE BOMEN!! :P
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
grietje
Nieuw
Nieuw
Posts: 7
Joined: 19 Nov 2006, 14:58
Location: haaren

Post by grietje »

hey silversan

beetje late reactie maar goed gorinchem is nou ook weeer niet het eind vd wereld hoor dus ik hoor jet wel als je een keer wil klimmen!

groet margriet
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

klimmaat

Post by Tien »

Ha iedereen en met name de dames die relatief dichtbij me wonen,
net terug uit schitterend Schotland ben ik er helemaal klaar voor.
Graag maak ik ' snel' wat afspraken, want van uitsel komt te vaak afstel :-(
Komende maanden de tijd en ook in het bezit van een auto en niet te beroerd te rijden.
verders in eigen tuin veel bomen te beklimmen dus welkom :-)
grietje
Nieuw
Nieuw
Posts: 7
Joined: 19 Nov 2006, 14:58
Location: haaren

Post by grietje »

heeee klimmers,

tienelien en ik zijn eruit, we gaan klimmen.

wie gaat er nogmeer mee?

jij ook silversan of durfffffff je nou niemeer?


groetjes margriet
mail maar effe als je mee wil!
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

Post by Tien »

hee Griet, ergens halverwege afspreken is leuk, maar weet jij bomen waar je zonder; eerst toestemming aan de eigenaar vragen, vergunning 6 maanden van te vooren regelen, sputterende staatsbosbeheermannen in kan?
verder heb ik in papendrecht nog een adres waar we ongelimiteerd kunnen oefenen.
groetjes!!!
oh en SiverSan, zulke afspraken zijn altijd zeer korte termijn, ook ivm weer enzo. Dus als je het 12 tot 24 uur van te voren pas weet of kan; gewoon bericht sturen, nemen we contact op en is het zo geregeld ennuh;
werk je niet over de kop he!
joren
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 51
Joined: 04 Apr 2007, 19:05
Location: haarlem
Contact:

Post by joren »

hee silversan,

die bomen waar je het over heb zou ik ook wel eens willen beklimmen waar is dat of zou ik met jullie mee
kunnen klimmen een keer
groetjes
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

Post by Tien »

wil ook wel op de hoogte zijn, wordt erg leuk met z'n zovelen in ' jouw' bomen.
Let me know!
Tien
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 60
Joined: 20 Aug 2007, 15:12
Location: Oostvoorne

Post by Tien »

Ik moet je teleurstellen, heb het dit weekend te druk...
Nog steeds geen tijd voor een klimmetje gorinchem of oostvoorne (klinkt verder dan het is hoor)
Post Reply