Stihl rip off

Nieuwe kettingzaag, klimtechnieken, zaagtechnieken, afvangen, enzovoort
Post Reply
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Stihl rip off

Post by treespotter »

Pssst, zaagje kope?

Onvoorstelbaar, maar het is een feit (in de website naar beneden scrollen en je bek valt open).

http://cgi.ebay.com.au/New-72cc-chainsa ... dZViewItem

De Chinezen komen. Ik ben benieuwd wanneer Silky aan de beurt is.
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Stihl rip off

Post by Pietje »

treespotter wrote: Ik ben benieuwd wanneer Silky aan de beurt is.
Bij de Liddle liggen al zaagjes met een erg hoog Silky gehalte, maar dan voor een paar euro...
Patrick
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 52
Joined: 26 Jul 2007, 21:29
Location: Doorn

Post by Patrick »

wel prijzig voor een 70 cc chineze stihl als ze die prijs in nederland ook hanteren dan kan je toch beter echte stihl kopen
User avatar
ivo
Treehugger
Treehugger
Posts: 453
Joined: 04 Mar 2007, 16:09

Post by ivo »

Kijk 's voor de gein naar de mengverhouding olie/benzine.....
Kan je je eigen lekker vegassen :cry:
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

560 australische dollar is ongeveer E 375.-, + verzendkosten 210 USD (= E 150.-) dus voor zo'n 525.- hebbie um thuis. Niet veel!

... Maar ik zie het gezicht van mijn Stihl dealer al als ik hem voor onderhoud aanbiedt... :?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Patrick
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 52
Joined: 26 Jul 2007, 21:29
Location: Doorn

Post by Patrick »

jij snap wat ik bedoel pietje. ik zal hem zeker weten niet aanpakken voor reparatie er kan veel gezeik mee komen tenzij je niet ziet dat het een neppert is :cry: . die prijs is niet veel maarja het moet wel kwaliteit zijn. als dat het niet is dan ligt hij meer op de werkbank voor reparatie en word het goedkoop is duurkoop :wink:
tarzan
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 142
Joined: 15 May 2006, 18:33
Location: amstelveen
Contact:

stihl neppert

Post by tarzan »

geinig heb even gekeken en vergeleken. zaag is veel zwaarder en heeft een veel grotere cilinderinhoud voor een minder vermogen. Die Stihl is echt zo gek noch niet.

Zou super zijn als geintje eens zon ding bij walter (van de POel) in reparatie te geven Jammer dat ik er voor dit grapje wel wat maar niet zoveel geld over heb!
groet van Tarzan
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: stihl neppert

Post by treespotter »

tarzan wrote:Zou super zijn als geintje eens zon ding bij walter (van de POel) in reparatie te geven Jammer dat ik er voor dit grapje wel wat maar niet zoveel geld over heb!
Dit gaat echt niet Tarzan. Tamil kon er zijn Stihl zaag al niet eens laten repareren die hij bij een andere dealer had gekocht.
jaapie
Nieuw
Nieuw
Posts: 24
Joined: 21 Feb 2007, 17:37
Location: amstelveen

Post by jaapie »

nou Wolter dat vind ik vrij apart want ik kom ook met m'n stihl bij Poel en die komt toch echt bij een andere dealer vandaan.
Mischien heeft het wel gehaolpen dat ie met een stel andere zagen mee was van een ander

gr jaap
Patrick
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 52
Joined: 26 Jul 2007, 21:29
Location: Doorn

Post by Patrick »

User avatar
LumberJake
Nieuw
Nieuw
Posts: 32
Joined: 22 Nov 2007, 20:21
Location: Grevenbicht

Post by LumberJake »

Nu ook al op marktplaats "Stihl MS 440" Hahahaha

http://bouw-tuin.marktplaats.nl/zagen-e ... nd=23&fs=1

advertentie bestaat niet meer
wel een nieuwe stihl :lol: :

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 6%26fs%3D1

Ik kreeg overigens laatst onder het werk, op straat een "Stihl MS460" aangeboden door iemand met een busje met een kenteken uit Ierland. Prachtig verpakt in een mooie kunststof koffer, was niet duur (200 euri). Maar was dan ook duidelijk een chineesje :mrgreen:
Meneer bleef ook nog volhouden dat het een echte Stihl was, de echte 460 die ik hem liet zien was een oud model vlgs meneer :lol:
Toen ik echt geen interesse had waren ze toch ook weer snel gevlogen.
Je hoeft geen eikel te zijn om in een boom te hangen!!
Post Reply