Zaagblad
Zaagblad
Hoi mannen,
Bij de dealer een bladje besteld voor me 200t. De vorige keer had ik een double guard van oregon van e24,19. Nu had hij van zijn leverancier een oregon pro lite geleverd gekregen. dit bladje kost e46,00. Ik zie bijna geen verschil, kan iemand mij vertellen waarom de pro lite bijna 2x zo duur is?
Grtn Erik
Bij de dealer een bladje besteld voor me 200t. De vorige keer had ik een double guard van oregon van e24,19. Nu had hij van zijn leverancier een oregon pro lite geleverd gekregen. dit bladje kost e46,00. Ik zie bijna geen verschil, kan iemand mij vertellen waarom de pro lite bijna 2x zo duur is?
Grtn Erik
daar kun je boom op zeggen
Re: Zaagblad
http://www.oregonproducts.com/pro/produ ... e_bars.htm
Gewoon omdat het nieuw is denk ik! of je hebt gewoon een hebberige dealer?
Gewoon omdat het nieuw is denk ik! of je hebt gewoon een hebberige dealer?

pro-lite is voor commercieel gebruik (lees dagelijks), en double guard is voor gebruik eens of 2x in het jaar (oftewel je blad roest harder dan het slijt)
koop jij je zagen bij de Lidl?

“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
- treespotter
- Prinses Irene
Wat is dat Densmee? Koop jij zo jouw kettingen? Dan zijn de kettingen in combinatie met al die extra ballast waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan bij de reguliere verkooppunten.densmee wrote:koop jij je zagen bij de Lidl?![]()

densmee wrote:koop jij je zagen bij de Lidl?![]()

- treespotter
- Prinses Irene
dat kan ik heel goed begrijpen ja maar als je ziet wat het prijsverschil is een particulier zie ik die husqy niet kopen, maar ik ben opzich ook wel geintresseerd in die husqy want die ms150 tc is niet alles is vandaag terug gegaan naar de dealer vanwege: spie op vliegwiel is gebroken, en behuizing op 2 plaatsen gescheurd en niet eens laten vallen of iets gekstreespotter wrote:Dan heb ik deze toch liever.
so ik weet niet wat jij ermee zaagtbigbird wrote:dat kan ik heel goed begrijpen ja maar als je ziet wat het prijsverschil is een particulier zie ik die husqy niet kopen, maar ik ben opzich ook wel geintresseerd in die husqy want die ms150 tc is niet alles is vandaag terug gegaan naar de dealer vanwege: spie op vliegwiel is gebroken, en behuizing op 2 plaatsen gescheurd en niet eens laten vallen of iets gekstreespotter wrote:Dan heb ik deze toch liever.

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
volgens zijn bomen nog steeds van hout maar ik denk dat ik gewoon een slecht stukje kunststof heb gehad
- treespotter
- Prinses Irene
Dat dacht ik ook toen ik mijn dolmarretjes uit de doos haalde. Toch zijn die stukjes plastic niet kapot te krijgen.bigbird wrote:...maar ik denk dat ik gewoon een slecht stukje kunststof heb gehad

Volgens mij heeft het plastic tegenwoordig niet zoveel meer te maken met de kwaliteit van de zaag. De plastics van nu kunnen meer hebben dan het spuitgietaluminium van vroeger. Ook dat was van een goeie kwaliteit, maar wanneer je een onhandige aanvaring maakt met een boom dan kan natuurlijk alles stuk.
nou dat is dus het gekke er is niks geks of vreemds mee gebeurd op 1 plek was een boutgat gescheurd en de handgreep was gescheurd maar dat zag je alleen als je eraan wrikte en een asspie die doormidden gaat komt blijkbaar vaker voor, maar bij de dealer dachten ze aan een slecht stukje kunststof