amerikaanse eik

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
Post Reply
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

amerikaanse eik

Post by boomverzorgingbruno »

deze week hebben we een mooie boom gered in belgie en ik wou deze beelden toch even delen met jullie.
beelden van de dopjes boom
https://www.onroerenderfgoed.be/nl/actu ... opjesboom/

de redding van dit monument heeft regionaal op tv en radio zijn bereik gekregen. Maandag (morgen dus) komt onze goede vriend willy ook nog naar belgie om te helpen met de standplaatsverbetering.
laat een oen niet zomaar doen !
Tomme
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 06 May 2013, 11:01
Location: Antwerpen

Re: amerikaanse eik

Post by Tomme »

Hey Bruno

Super reclame voor het vak. Ook fijn dat je de ruimte krijgt om te doen wat nodig is. Was het in samenwerking met Pan-boombeheer? Ik zag Guy en Dieter. Hebben jullie alles samen gedaan of zijn zij enkel komen meten?

Greetz

Tom
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: amerikaanse eik

Post by boomverzorgingbruno »

Tomme wrote:Hey Bruno

Super reclame voor het vak. Ook fijn dat je de ruimte krijgt om te doen wat nodig is. Was het in samenwerking met Pan-boombeheer? Ik zag Guy en Dieter. Hebben jullie alles samen gedaan of zijn zij enkel komen meten?

Greetz

Tom

ik heb heel het project mogen doen maar heb dieter en guy van panboombeheer ingehuurt omdat zij over de picus en trektest beschikken en moet zeggen dat dit een fijne samenwerking was. ne zoals we vandaag met willy detiger gewerkt hebben voor het losploffen van de wegen rond de boom.
laat een oen niet zomaar doen !
Tomme
Nieuw
Nieuw
Posts: 15
Joined: 06 May 2013, 11:01
Location: Antwerpen

Re: amerikaanse eik

Post by Tomme »

Dat zijn super kerels, echte praktijkbeesten met veel ervaring en kennis. Ik heb binnen syntra les gehad van Nico, Dieter en Guy. Heb net ook bomen en recht gevolgd bij Inverde en dan waren ze er ook bij. Die willy waarover je spreekt, doet die niets anders dan ploffen of grondwerken of is hij ook actief als boomverzorger?
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: amerikaanse eik

Post by boomverzorgingbruno »

Tomme wrote:Dat zijn super kerels, echte praktijkbeesten met veel ervaring en kennis. Ik heb binnen syntra les gehad van Nico, Dieter en Guy. Heb net ook bomen en recht gevolgd bij Inverde en dan waren ze er ook bij. Die willy waarover je spreekt, doet die niets anders dan ploffen of grondwerken of is hij ook actief als boomverzorger?
willy is willy detiger van detiger boombeheer en 1 van de drijvende krachten achter wereldboom. ik heb vroeger van hem lesgekregen in nederland en hij is zo als nog enkele van de instructeurs uit die tijd zowat mijn inspiratie bron geworden
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: amerikaanse eik

Post by boomverzorgingbruno »

Silversan wrote:Mooi artikel zeg! Leuk opgepikt ook op Facebook. "Vind ik leuk!"

dank je wel sandra
laat een oen niet zomaar doen !
Post Reply