Hallo aapjes en moderatoren,
zoals jullie mischien al weten heb ik een miniatuur boomverzorgingsbedrijfje in Graz, Oostenrijk. De laatste tijd ben ik veel in kontakt geweest met mede boomfreaks en zie daar, er ontstaat daadwerkelijk een netwerkje van boomverzorgers, hofeniers en taxateurs. Een paar dagen geleden trof ik een ondernemer (hofenier en boomverz.). Hij wilde van mij een aanbieding voor een practige klus. Afijn een beetje gekletst en blijkt dat de beste man erg fanatiek op het gebied van vakgerechte boomverzorging is. Hij probeert zn personeel en ook zn subondernemers opleidingen te laten doen bij de ISA. Helaas is er steeds te weinig interesse om echt een ploegje klimmers te mobiliseren. Het positieve punt is dat volgens mij echt een omdenken plaatsvind.
Deze meneer heeft mij voorgestelt in Oostenrijk een internet platform met een forum te gaan opzetten. Ik dus gelijk aan jullie gedacht en ja, nu vraag ik: hoe zetten wij zon zoort platform op als jullie met Treehugs hebben?
Thx,
Leo
Forum
-
- Nieuw
Forum
High in the Sky!!
forum
Misschien leuk het zelfde idee over te nemen, Treehugs Oostenrijk!?
Als je het wat vind zal ik eens een babbeltje voor je doen bij de jongens van mooie site die ook onze site treehugs hosten, en hebben gebouwd.
Groeten Tamil
Als je het wat vind zal ik eens een babbeltje voor je doen bij de jongens van mooie site die ook onze site treehugs hosten, en hebben gebouwd.
Groeten Tamil
-
- Nieuw
Hi Tamil,
precies, thats what Im talking about. www.treehugs.at "Home of the Baumkuschler"!
Als je dat zou willen proberen, heel graag.
Groet Leo
precies, thats what Im talking about. www.treehugs.at "Home of the Baumkuschler"!
Als je dat zou willen proberen, heel graag.
Groet Leo
High in the Sky!!