Het kan toch niet de bedoeling zijn dat regionale topklimmers niet meer met een regionale wedstrijd mee mogen doen omdat deze regionale klimmers het niet zien zitten om (om wat voor reden dan ook) mee te willen doen aan een
eventueel optioneel wereldkampioenschap.
Hieruit blijkt maar weer dat je met de beste bedoelingen voor ogen voor een vereniging volledig aan je doel voorbij kan schieten.
Ik denk dat deze hele regel weer uit het reglement moet verdwijnen en dat de vereniging er weer voor moet opteren om
de beste klimmer de MOGELIJKHEID te bieden om te gaan naar de wereldkampioenschappen.
De beste (en dan bedoel ik dus niet de nummer twee of drie) Nederlandse klimmer/klimster financieel ondersteunen als hij/zij wil gaan en niet de beste Nederlandse klimmers weigeren om mee te mogen doen met zijn/haar eigen thuiswedstrijd.
Dat Menno dit keer reglementair de winnaar is geworden van deze wedstrijd gun ik hem echt van harte, maar voor mij (kijkende vanaf de zijlijn) is er toch echt een andere winnaar die op zijn thuiswedstrijd niet van zijn gloriemoment mocht genieten.
reglementair winnaar of....
- treespotter
- Prinses Irene
en ook geen bericht, vermelding of nieuws of Gaby naar het WK mag. Dit is onduidelijk gebleven tot zo'n laat moment dat een mens met stalen zenuwen er een inzinking van zou krijgen? (ik weet het nu nog niet.)
verders vond ik het een geweldige happing om bij te zijn en te beleven, als onverwachte deelnemer.
zeer sportief dat mijn 'zelf-gekozen' disqualificatie niet aan de grote boombel is gehangen om het sportieve element te behouden ipv ervoor te kiezen om de nadruk op de regeltjes te leggen.
dat doen we in dit landje al genoeg
Wanneer komen er wat resultaten op deze site of op de officiele NK-site??
verders vond ik het een geweldige happing om bij te zijn en te beleven, als onverwachte deelnemer.
zeer sportief dat mijn 'zelf-gekozen' disqualificatie niet aan de grote boombel is gehangen om het sportieve element te behouden ipv ervoor te kiezen om de nadruk op de regeltjes te leggen.
dat doen we in dit landje al genoeg

Wanneer komen er wat resultaten op deze site of op de officiele NK-site??