een nieuwe voorstelling

Jezelf voorstellen - en jarig, kind, feest, diploma enz.
Post Reply
User avatar
urban tarzan
Nieuw
Nieuw
Posts: 2
Joined: 02 Oct 2008, 22:06

een nieuwe voorstelling

Post by urban tarzan »

Hallo iedereen.

Alleerst mijn complimenten voor dit mooie forum.

Momenteel ben ik nog werkzaam als boomverzorger in birmingham, hier heb ik de laatste 8 jaar gewerkt. Maar vanwege wat problemen in mijn prive omstandigheden ben ik weer van plan om naar nederland te komen.
Maar nu is mijn vraag hoe is de nederlandse arbeidsmarkt voor boomverzorgers? Want ik ben van plan om mijzelf uit huren als een freelance klimmer als ik terugkom.
En nu komt mijn tweede vraag, ja ik weet het ik ben nogal veeleisend, hoezit het nu precies in nederland als je freelance wilt gaan werken? Ik bedoel hoe zit het met verzekerigen? Moet ik mijzelf inschrijven bij de kamer van koophandel?
Ik heb voordat ik weg ging uit nederland hier nog wel gewerkt als een boomverzorger maar dat was voor een bedrijf.
Dus als iemand nog goede tips heeft, laat het mij dan alstjeblieft even weten.
Ik werk momenteel voor een van de grootste bedrijven in Birmingham. Voor dit bedrijf ga ik over het gemeente kontrakt dat wij hebben met de stad Coventry, ik zorg ervoor dat al het bomenwerk dat binnen deze stad moet gebeuren voor elkaar komt.
Maar goed dit is wel genoeg voorgesteld.

met een vriendelijke groet urban tarzan
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Post by -WOUTER- »

ten eerste : schrijf jezelf in bij kamer van koophandel

ten tweede : aanmelding belastingdienst (gaat automatisch met inschrijving KvK)

ten derde : een paar verzekeringen (aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid, materiaal, auto, inkomsten, ziektekosten, enz.)

ten vierde : werken maar.

succes en in 2 the 3
- climb fast, move slow -
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Post by Pietje »

Yep, en een bankrekening openen, want er moet toch gefactureerd worden...! En lid worden van de KPB, dan kun je leuke contacten opdoen.

Je kan echt binnen een paar dagen aan de slag: enerzijds vanwege het aanvragen van allerlei nummers, anderzijds om je beschikbaar te stellen bij collega's.

Waar kom je ergens te wonen?

Groeten,

Peter
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
urban tarzan
Nieuw
Nieuw
Posts: 2
Joined: 02 Oct 2008, 22:06

Post by urban tarzan »

Bedankt voor de snelle reacties.

Dat valt allemaal nog wel mee dan wat ik moet.
Ik ben er nog niet helemaal over uit waar ik ga wonen. Maar als ik weer terug ben ga ik eerst weer even bij mijn ouders in Kampen wonen voor enkele weken. Totdat ik besloten heb wat ik van plan ben te gaan doen.
Ben in ieder geval wel van plan om lid te worden van de KPB.
Voor de rest weet ik nog helemaal niet wat ik van plan ben om te gaan doen. Vandaar dat ik dus eerst even freelance wil klimmen.

nogmaals hartelijk bedankt.

met een vriendelijke groet urban tarzan
Post Reply