Dit ben ik onlangs langs de weg tegengekomen...
't zou in alle geval nix voor mij zijn...
Om nog maar te zwijgen over wat er met die "treurige" wilg gebeurd is.
ik denk dat zowel de ladder als de spanband gekeurd zijn,.. dus kan er weinig gebeuren denk.... of nie?? Voor de wilg zal wel een vergunning verleend zijn,...denk enne,....... ongelukken zijn voor watjes,...... ,.....of heb ik het een beetje mis misschien?
In ieder geval zijn we het gloof ik wel allemaal met elkaar eens dat er niet veel klopt.
Gister leverde ik commentaar op een schoorsteenveger, hij stond los bovenop de nok van een huis in de schoorsteen te raggen, totaal geen zekering. Dus ik vroeg de beste man (+/-35jr) hoeveel levens hij nog over had dat hij het aandurfde zo te staan. Waar of ik me mee bemoeide, en ach, "als ik val ben ik de enige met een probleem want ik heb toch geen arbeidsongeschiktheidsverzekering, èn geen vrouw!".
Ik ben maar verder gegaan met mijn klimspulletjes op te ruimen en vertrokken
paskal wrote:In ieder geval zijn we het gloof ik wel allemaal met elkaar eens dat er niet veel klopt.
Gister leverde ik commentaar op een schoorsteenveger, hij stond los bovenop de nok van een huis in de schoorsteen te raggen, totaal geen zekering. Dus ik vroeg de beste man (+/-35jr) hoeveel levens hij nog over had dat hij het aandurfde zo te staan. Waar of ik me mee bemoeide, en ach, "als ik val ben ik de enige met een probleem want ik heb toch geen arbeidsongeschiktheidsverzekering, èn geen vrouw!".
Ik ben maar verder gegaan met mijn klimspulletjes op te ruimen en vertrokken
Klopt
Tot vorig jaar zaten ze bij ons ook nog zonder zekering op het dak
de schoorsteen te vegen. We hebben nu een (zoals zij het noemen) ''Safe Click'' onder
de dakpannen zitten. (een band die loopt vanaf de dakgoot tot aan de nok van het huis). De schoorsteenveger kan dan een dakpan opzij schuiven en zich met een valbeveiliging daar aan vast klikken. Goeie zaak dat ze dat nu verplicht hebben gesteld.