heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
marijn
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 78
Joined: 14 Oct 2008, 10:51
Location: schoonhoven
Contact:

heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Post by marijn »

ik ben toch zo blij met mijn maatje huib,68 jaar ,was vroeger torenkraan machinist,en vrije tijds klimmer ,wereld reiziger,bos bouwer,en weet ik het wat nog meer.

nu huur ik hem in ,en dat is een verademing als je jonge jongens hebt mee gehad die nooit op tijd zijn,altijd zeuren,niet luisteren,lachen om veiligheids instructies,geen helm op willen ect.affijn ik was er klaar mee;tot ik in de boom zat en hij me aansprak of ie af en toe kon helpen,ik dacht why not gewoon proberen,en klimt nog als een jonge vent,heeft verstand van zaken,wil nu zelfs de opleiding gaan doen,68 jaar ik lach me rot.
had zelf bijna alle spullen(zagen,touwen ect)je kent die touwen wel 25 mm uit 1979 die hebben we maar wijselijk opgeruimd,maar wat ik het mooiste vind ,hij wil leren en ik leer weer van hem .afvangsystemen ed

dus .....is hij de oudste actieve klimmer(leerling verzorger)
of?zijn er meer?
grt marijn
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Post by treespotter »

Nou Marijn, jij legt de lat in één keer wel erg hoog met zo'n all-rounder.
'Mijn' Kees is net met pensioen en voldoet aan alle bovengenoemde criteria behalve het volop klimmen.Hij heeft jaren geleden bij een bomenbedrijf gewerkt, is op de vrachtwagen gaan rijden, is weer bij een bomenbedrijf gaan werken en uiteidelijk afgezwaaid als buschauffeur. Het is vooral erg gezellig om met zo'n ouwe bok te werken :wink:
Tien10
Nieuw
Nieuw
Posts: 49
Joined: 04 Nov 2009, 19:20

Re: heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Post by Tien10 »

op een oude bok moet je het leren??? (10 schiet onbedaarlijk in een franse lach)
User avatar
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene
Posts: 6044
Joined: 24 Apr 2006, 23:47
Location: Houten (NL)
Contact:

Re: heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Post by treespotter »

Tien10 wrote:op een oude bok moet je het leren??? (10 schiet onbedaarlijk in een franse lach)
Waarom dat 10. Omdat jij al net zo'n ouwe Franse geitekaas geit bent? :lol:
Tien10
Nieuw
Nieuw
Posts: 49
Joined: 04 Nov 2009, 19:20

Re: heb ik de oudste klimmaat?of zijn er nog oudere treehuggers?

Post by Tien10 »

treespotter wrote:
Tien10 wrote:op een oude bok moet je het leren??? (10 schiet onbedaarlijk in een franse lach)
Waarom dat 10. Omdat jij al net zo'n ouwe Franse geitekaas geit bent? :lol:
Voel me een oudgeitje als ik hier die hellingen op en af strompel met stukken boom ja hahahaha maar ehm... in het bomenspul ben ik een fris jong blaadje (pfieuw gelukkig maar)
en passant; ik lust geen geitenkaas, net of ik bokkesik aan het eten ben
Post Reply