denk echt dat je eens moet loslaten wat je nu al kan en eens moet meelopen met een echte boomverzorger. net als wat tamil zegt en dan ga je volgens mij zien dat het ook anders kan veel makkelijker zelfs .
van die ear plugs kan je natuurlijk niet zien op de foto .
maar weet je dat dat eigenlijk dingen zijn waar je oren niet veel beter van worden .wel kwa demping maar je duwt zo een hoop rotzooi in je oorkanalen je moest het eigenlijk zien om het te geloven .
ondernemen en/of verzekeren
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Re: ondernemen en/of verzekeren
laat een oen niet zomaar doen !
Re: ondernemen en/of verzekeren
In het daagelijks leven ben ik vaak iemand die ze niks wijs maken, klimmen kon ik vroeger ook en was een redelijke hovenier. Maar ben ZO blij (als ik dat nu terug zie ) dat ik toen 7 jaar geleden ontzettend "bleu" bij mijn eerste cursus lesdag nog niets wist over de klimtechnieken die ze daar geven en alle zaag technieken en alle vormen van veilig werken. Dat ik nu oprecht kan zeggen LEER JE ZELF NIKS VERKEERDS AAN. Die komen ze op cursussen helaas ook teveel tegen, die jongens die het allemaal al kennen die ze niks meer wijs hoeven te maken. Een verkeerde werkwijze aanleren komt je ooit duur te staan.
Ik betaal ook een hoofd prijs aan verzekeringen, maar waarom denk je dat die verzekeringen zo duur zijn? Het risico of juist het te groot aantal ongevallen
Ik betaal ook een hoofd prijs aan verzekeringen, maar waarom denk je dat die verzekeringen zo duur zijn? Het risico of juist het te groot aantal ongevallen
ik klim liever ... dan werken