LB wedstrijden 2010
Re: LB wedstrijden 2010
Aanwezig! Vorig jaar aangekomen om te kijken en uiteindelijk toch de boom in geweest!
Dikke fun !
grtzzz
Dikke fun !
grtzzz
- treespotter
- Prinses Irene
Ach jongens, je moet het zo zien. Je hoeft niet mee te doen, maar het is wel handig dat je toch wel je klimspul bij je hebt dat weekeind. Zeker weten dat je voor het einde van het weekeind in de boom hebt gehangen. Of dat nou tijdens de 'wedstrijd' is of om iets anders (SRT uitproberen of een 'nieuwe' knoop of om een nieuw handigheidje uit te proberen).
Je materiaal meenemen is sowieso slim. Dan kun je je eigen systeem eens aan een ander laten zien. Misschien dat er dan spontaan extra zaken aan je gordel gaan 'groeien'.
Je materiaal meenemen is sowieso slim. Dan kun je je eigen systeem eens aan een ander laten zien. Misschien dat er dan spontaan extra zaken aan je gordel gaan 'groeien'.
ja dat zou ik graag willen zien da mag altijd gebeurenJe materiaal meenemen is sowieso slim. Dan kun je je eigen systeem eens aan een ander laten zien. Misschien dat er dan spontaan extra zaken aan je gordel gaan 'groeien'.
STIHL timbersports hope to get like jason
Ik hoop dan wel dat het groeien in functionaliteit betreft en dat de gordels niet nog voller worden.treespotter wrote:..... Misschien dat er dan spontaan extra zaken aan je gordel gaan 'groeien'.
http://www.youtube.com/watch?v=hiiTPCiGSbk
aan die gordel van Steven konden best nog wat spulletjes bijgehangen worden vorig jaar (rescue)
aan die gordel van Steven konden best nog wat spulletjes bijgehangen worden vorig jaar (rescue)

Last edited by Joris on 02 Feb 2010, 21:22, edited 1 time in total.
-
- Nieuw
Ik ben best actief vrijwilliger bij Scouting. En bij deze regio wedstrijden ben ik begeleiding van een groep jongens die het thema presenteert voor de scouts en meedoet aan de wedstrijden voor de explorers. Dit jaar voor het eerst in 1 weekend. Altijd gezellig.boomverzorgingbruno wrote:@ tamilMAN als je nu moet kiezen tussen treehuggers of scouting dan is scouting volgens mij een verkeerde keuzefritskroon wrote:Jammer.
Ik had er graag bijgeweest, maar helaas. Dan hebben we hier in de regio de Scouting Wedstrijden.
je kan je volgens mij op een lb ook gewoon bezatten hoor
En bezatten is zeker niet de reden om erheen te gaan. Er gaan zelf geruchten van een alcoholvrij weekend.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
geintje he man
soms moet een mens keuzes maken in het leven . het kan toch verdomd hard zijn he .
en als ze er een alcohol vrij weekend van maken . dan zou ik toch kiezen voor lb

soms moet een mens keuzes maken in het leven . het kan toch verdomd hard zijn he .
en als ze er een alcohol vrij weekend van maken . dan zou ik toch kiezen voor lb

laat een oen niet zomaar doen !
op de lb wordt toch zoveel niet gedronken ...boomverzorgingbruno wrote:geintje he man![]()
en als ze er een alcohol vrij weekend van maken . dan zou ik toch kiezen voor lb![]()
![]()

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
misschien niet maar als je dan moet kiezen tussen geen drank dan is een klein beetje(veel) welkom. 

ik zal de datum ook al maar noteren, het is toch niet echt ver, en ik heb de bomen daar al eens van kortbij gezien. en die staan mij wel aan. 

dat is nog eens een slecht idee! een alcoholvrij gebeuren, dan beseffen we ineens waar we eigenlijk mee bezig zijn en stoppen er gelijk 20 boomverzorgers
Jef ik zal er een apart houden voor hoogtewerkers

Jef ik zal er een apart houden voor hoogtewerkers

een lb zonder bier oke maar da gaat nie ge zit in belgie HET bierland van de wereld

STIHL timbersports hope to get like jason
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
dat zou echt niet kunnen volgens mij dat er een lb zonder bier zou georganiseerd worden . en zeker als je zo dicht bij de bron zit zou het zelfs gek zijn . 

de hoogwerker laat ik thuis deze keer.
is natuurlijk wel gemakkelijk voor de resque!
bakje er onder hangen en touw doorsnijden!

is natuurlijk wel gemakkelijk voor de resque!
bakje er onder hangen en touw doorsnijden!

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
breng hem gewoon mee jef ze zullen daar wel een vlag of zo aanhangen .
dan hebben we hem is gezien .
dan hebben we hem is gezien .
Joris wrote:dat is nog eens een slecht idee! een alcoholvrij gebeuren, dan beseffen we ineens waar we eigenlijk mee bezig zijn en stoppen er gelijk 20 boomverzorgers![]()
LOL

Zet je koeler maar klaar

niks koeler, ik kom met een gans cafe dit jaar!!!

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
@ joris we kunnen gewoon het bier in de hoogwerker van jef zetten en om ter snelste tot daar . 

Als er bier op 't spel staat zullen ze wel klimmen!boomverzorgingbruno wrote:@ joris we kunnen gewoon het bier in de hoogwerker van jef zetten en om ter snelste tot daar .

ik zal wel wegzwenken van jullie terwijl ik het bakje bier zelf aan het ledigen ben! 

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
dan kunnen we direkt een rescue doen met jef als dummie

Idd, laten we het een beetje veilig houden! strakt denkt iedereen dat de lb een zuipfeest is!
De zelfde regels als bij de officieele wedstrijden jongens, drankje op niet meer de boom in!
Maar na het klimmen ..............................
De zelfde regels als bij de officieele wedstrijden jongens, drankje op niet meer de boom in!
Maar na het klimmen ..............................

hetzelfde als tijdens een werkdag. geen biertje voor dat al het zaag- hoogwerker- en versnipperwerk achter de rug is...