steven on the rescue! (LB09)
steven on the rescue! (LB09)
heeft te maken met de thread rond LB 10 maar moesten er mensen het daar missen, hier nog eens:
http://www.youtube.com/watch?v=hiiTPCiGSbk
http://www.youtube.com/watch?v=hiiTPCiGSbk
Re: steven on the rescue! (LB09)
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
de getallen van de opname tijd staan anders! 

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
ik denk dat ik het toch maar bij kijken ga houden .
laat een oen niet zomaar doen !
niks Bruno, ik zou mijn rescue van vorig jaar ernaast willen zetten maar die duurt zoooooo lang
dat ik ham niet kan uploaden
gewoon niet aantrekken man!

gewoon niet aantrekken man!
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
wel je mag gerust zijn dat ik daar ben al is het maar om zeer veel van jullie vakkennis te stelen met men ogen .
heb trouwens al een beetje oefening gedaan op een techniek die je gebruikt hebt op de cursus . toen je werpzakje niet zo vlot meewerkte . het zijn die dingen die je niet krijgt op de school die ik ook bij wil leren
heb trouwens al een beetje oefening gedaan op een techniek die je gebruikt hebt op de cursus . toen je werpzakje niet zo vlot meewerkte . het zijn die dingen die je niet krijgt op de school die ik ook bij wil leren
Jep, de echte footlock hoort ook bij de wedstrijd! Zal in het begin even zwaar voor je zijn, maar met wat simpele trucs en aanpassingen van je houding, zal ook jij de 15 meter prima kunnen halen!
halen wel! of dat het prima zal zijn dat zullen we dan wel zien 

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
als ik er minder dan 7 minuten over doen ben ik al tevreden .

ik was er zelf niet bij, maar heb ergens horen zeggen dat het bij joris een uur en 7 minuten was...
maar ik kan beter zwijgen want ik kan zelf geen zak footlocken

maar ik kan beter zwijgen want ik kan zelf geen zak footlocken

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
neeje je hebt het verkeerd begrepen het was een uur of 7 dat hij erover gedaan heeft 

nee joris, je doet dat heel goed...
even goed als ik.
even goed als ik.

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
idd joris je doet dat goed ik moet er ook nog veel op oefenen MAAR ik wil het toch beter doen 

ja maar van horen zeggen dat is makkelijk he, gewoon nog niet kunnen klimmen en toch tegen die bel gaan slaan is dat niet! 

ach jongens... snel footlocken is leuk aan een vooraf gecontroleerd punt en boom in een wedstrijd maar in een werksituatie is het eigenlijk meer slecht dan goed. In het echte leven gaat het er iets anders naartoe. De weg naar boven kan best iets rustiger afgelegd worden omdat jij op de weg naar boven goed moet rondkijken in de boom. Misschien is er iets aan de hand in die boom wat jij vanaf de grond niet hebt kunnen zien waardoor de perceptie van veiligheid of de werksituatie compleet veranderd. Goed rondkijken en in het begin rustig klimmen is de boodschap.
Vergeet nooit dat kunnen klimmen enkel de bus naar het werk is en niet het werk zelf.
Het is natuurlijk beter dat je een beetje goed kan klimmen zodat je alle punten kan bereiken die moeten bereikt worden, maar snelheid heeft daar absoluut niks mee te maken.
Vergeet nooit dat kunnen klimmen enkel de bus naar het werk is en niet het werk zelf.
Het is natuurlijk beter dat je een beetje goed kan klimmen zodat je alle punten kan bereiken die moeten bereikt worden, maar snelheid heeft daar absoluut niks mee te maken.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
Joris wrote:ja maar van horen zeggen dat is makkelijk he, gewoon nog niet kunnen klimmen en toch tegen die bel gaan slaan is dat niet!
ah we hebben je toch maar mooi omhoog geholpen door je IN de boom te schreeuwen!