Ik begon wat af te dwalen op het European aliens topic van Steven.
Hebben jullie 2012 al gezien?
Film
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Film
Ehh nee, ik zit op dit moment naar 2010 te kijken. Maar het schiet nog niet zo op, ik ben pas aan het begin van het 3e deel van de twaalf. 

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Dit is een film uit 2009 over het smelten van de ijskappen en het 'redden' van de mensheid.
Even zoeken op The Piratebay en hij is zo gevonden
Even zoeken op The Piratebay en hij is zo gevonden

om niet te veel van de film te vertellen:
2012 Movie Trailer
Nooit eerder heeft een datum in de geschiedenis zoveel betekent voor zoveel verschillende culturen, religies, wetenschappers en regeringen. 2012 is een episch avontuur over een wereldwijde natuurramp die het einde van de wereld inluidt en het verhaal vertelt van de heldhaftige strijd van de overlevenden.
-
- Nieuw
Er zijn de afgelopen jaren zeker 4 verschillende 2012 films gemaakt. De laatste die zich een beetje heeft proberen te hypen was wel redelijk.
- treespotter
- Prinses Irene
En als je dan vandaag op het nieuws hoort dat de dag een paar microseconden korter is geworden door de laatste aardbeving en als je leest dat het de afgelopen maand ongeveer onafgebroken aan het beven is in het http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/ ... Nevada.php Yosemite National Park dan ga je toch bijna in die film geloven