€ 1,50 zo betalen zonder bon . Dat kost dan uiteindelijk dus net zoveel als als € 3,50 betalen bij Colruyt met bon. Maar zo duur is het bij Colruyt en Willys nog lang niet.
treespotter wrote:Ik val je ook niet aan hoor. Ik heb alleen laatst ook zo'n aanbod gehad voor het aankopen van vanglijnen
Oh, gaat dat over mij...
Tja, ze liggen in Den Haag, een 2 bergingen vol. Maar als je ze via mij wilt hebben, dan moet je even wachten: pas 's avonds 12 december komen die lui langs en heb ik jullie bestelling in Mierlo. Ik zou zeggen: kom gezellig langs!
Steven kent Fem en Chiel ook, dus via hem zijn ze ook te regelen. (Moet hij wel eerst uit Duitsland terugkomen).
Mooi spul hoor!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Oh, dat setje......
Ik was dat al compleet vergeten en Peter je snapt wel als het zo lang gaat duren dat ik 't niet meer nodig heb, heb inmiddels al 2 andere vanglijntjes in gebruik......
En wat betreft die koolzaadolie......ik moet dat spulletje niet voor in m'n zagen.....en zoveel frituurolie hebben we ook niet nodig
-WOUTER- wrote: en Peter je snapt wel als het zo lang gaat duren dat ik 't niet meer nodig heb, heb inmiddels al 2 andere vanglijntjes in gebruik......
Oh, maar die verslijten ook wel een keer, hoor!
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Dus eigenlijk is die koolzaad olie beter om te gebruiken als kettingolie als de olie van Colruyt
als ze niet gefilterd is zou er dan iets verstopt kunnen geraken?