Wat nog een grotere kwaal is van deze zaag:
Als de aan-uitknop van binnen vuil wordt, dan gaat 'ie klemmen waar door de zaag niet meer uit te zetten is

Dealer fixed het dan, maar een paar maanden later is het weer zo ver.
Hé daar heeft de mijne ook ineens last van, maar dat fiks je toch lekker zelf. En ik kwam er vandaag ook achter dat mijn oliedop kapot is waardoor hij niet goed meer afsluit.Pietje wrote:Wat nog een grotere kwaal is van deze zaag:
Als de aan-uitknop van binnen vuil wordt, dan gaat 'ie klemmen waar door de zaag niet meer uit te zetten isAlleen verzuipen door de choke open te zetten helpt dan nog
![]()
Dealer fixed het dan, maar een paar maanden later is het weer zo ver.
Wie heeft mij laten vallen...boomverzorgingbruno wrote:wolter laten vallen zeker
Dat was een opeenstapeling van ergernissen en dit waren de ingrediënten.KIMME wrote:eentje eruit gegooid? Willen we weten hoe dat zo is gekomen?
volgen er meertreespotter wrote:Ach Bruno, je weet wat ze zeggen van het naar beneden gooien van een zaag. Als je er één gegooid hebt...
Toch niet op je hoofd gevallen?KIMME wrote:m
Heb eigenlijk nog nooit een kettingzaag gezien die uit een boom is gevallen, wel eentje die onderweg was maar daar heb ik de afloop niet van gezien.
Dat moet een flinke puzzel zijn geweest om die weer in elkaar te zetten.KIMME wrote:Heb wel ooit eentje gezien die door een hakselaar was gegaan...
de derde zaag had net gemist zekertreespotter wrote:Dat moet een flinke puzzel zijn geweest om die weer in elkaar te zetten.KIMME wrote:Heb wel ooit eentje gezien die door een hakselaar was gegaan...
De eerste zaag was de werpzaag en daar heb ik geen moeite meer voor gedaan. De tweede zaag heeft de val in de bosgrond prima overleeft en de derde is jaren geleden op het binnenterrein van het politiebureau in Haarlem in een wolk van benzine en olie op de klinkers uiteengespat. Die laatste is gerepareerd.