Omdat we de inschrijving bij de LB wedstrijden nooit sluiten, maar wel voldoende shirts willen hebben voor de deelnemers en vrijwilligers, loop je van af nu de kans dat jouw maat niet meer aanwezig is!
Ach dan kan je je XXXXXXL shirt nog altijd als hangmat of iets dergelijks gebruiken
Omdat we bij de LB wedstrijden altijd proberen de kosten zo laag mogelijk te houden, zijn we uitgekomen op 35,00euro PP als deelnemer en 25,00euro als vrijwilliger.
Dit kunnen we alleen met behulp van onze sponsoren, waar we erg blij mee zijn!
Wat krijg je hiervoor:
-Allereerst een heel gezellig weekend met collega,s
-2x Lunch
-1x BBQ
-Prijzen
-Een te gek gaaf LB Shirt
Wat moet je hier voor doen:
-In bomen klimmen
-Lachen voor de camera van Martin
-Het Inschrijfformulier in vullen ( inschrijfformulier.php )
Aanvullende kosten voor overnachting
Losse BBQ €17,50
Per tent per nacht €5
Per auto per dag €2
Per persoon per nacht voor overnachting €7,50 incl energie en milieutoeslag
Losse BBQ €17,50 voor extra personen.
Alle betalingen worden op de LB wedstrijden afgehandeld bij de Treehugs stand
om 9 uur pas koffie??? dan moet er dus koffie mee komen van thuis.
ben naar verwachting rond 8 uur aanwezig (files voor blijven betekend er vroeg vertrekken).
Bouke wrote:wohoo... geweldig.
na 4 uur in de auto kan ik dat wel gebruiken.
Waar rij jij dan in godsnaam via een enorme omweg langs Bouke. Zelfs vanuit Uithuizermeeden lukt het niet om er maarliefst 4 uur over te doen. Ja, met 4 koffiestops tussendoor, maar dan heb je een dixi nodig bij aankomst en niet nog meer koffie
Ach Bouke, voor jou halen we de koffie pot wel wat eerder van slot en grendel (anders hebben we helemaal geen koffie ) er zullen vast meer mensen eerder willen arriveren i.v.m de files rond antwerpen!
En Wolter Ik geloof dat we dit jaar weer op een echte bril mogen zitten!
De voorraad koolzaadolie is in Nederland bijna uitgeput.
Willen jullie zo vriendelijk zijn om jullie locale Colruyt winkels te plunderen en de koolzaadolie inclusief kassabonnen mee te nemen naar de LB.
Voor mij is 200 liter olie welkom. Hoe het naar Nederland komt dat moet ik nog 'even regelen' TAMIL
Beste Johannes,
Je staat gewoon bij de ingeschreven deelnemers en vrijwilligers een paar pagina's terug in dit topic. Je kan er dus vanuit gaan dat alles goed is gegaan met je inschrijving