Aftellen!
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Aftellen!
ik ben benieuwd wolter.....
denk dat ik weet wat je bedoeld...
denk dat ik weet wat je bedoeld...

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Komt dan de Treeclimb in de winkel?
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Nee jongens....Wolter is vast al aan het aftellen voor de veteranen klimwedstrijd in augustus in belgie

- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Dan tel ik wel heeeeeel erg langzaam Wouter.
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat er een testzaag (de opvolger van de Makita BUC 122) voor mij klaar ligt om te gaan testen.
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat er een testzaag (de opvolger van de Makita BUC 122) voor mij klaar ligt om te gaan testen.
Harry zat er niet ver naast dat het iets met de Treeclimb te maken had!treespotter wrote:Makita BUC 122

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene

Met een Air-Fueled battery zeker.treespotter wrote:Dan tel ik wel heeeeeel erg langzaam Wouter.

- treespotter
- Prinses Irene
Zo te lezen, heeft Harry wel heel goed op zitten te letten bij het 1 april topic.
- zucht-treespotter wrote:Ik heb vrijdag te horen gekregen dat er een testzaag (de opvolger van de Makita BUC 122) voor mij klaar ligt om te gaan testen.
Zeker net uit Japan? Van een oude klimmaat gekregen?
Wolter, ik denk dat je dit jaar wel heeeeeeeel vroeg met je nieuwe 1 april grap bent begonnen

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
jij moet zo ondertussen wel groter gaan wonen zeker treespotter met al dat matriaal?
verlengde bus met hulpveren.?
maar ben benieuwd naar de makita,keep us posted.
verlengde bus met hulpveren.?
maar ben benieuwd naar de makita,keep us posted.