Bij het zien van dit filmpje komen een paar griezelige dingen voorbij.
Het lijkt bijvoorbeeld of deze jongen aan het afvangen is, maar het zijn takken die in zijn klimlijn vallen.
Ennehh... wie had er opmerkingen over stompjes die aan de stam blijven?
Ach. Hij is in ieder geval heel consequent. Consequent in het met één hand zagen.
Sorry Pieterman, ik ben afgehaakt bij ongeveer 3 minuten. Of gebeuren er daarna WEL dingen die het waard zijn om te bekijken.
Hij blijft consequent in het eenhandzagen Wolter en heeft vanaf minuut 4 en half ook een mooi groot blad op z'n machine om stompen af te zagen, blokjes te maken en die dan zonder rem op met een hand naar beneden te duwen.
En hij is veilig beneden geraakt dus zijn de mensen weer tevreden.
En daar draait het per slot van rekening om De vraag is alleen, hoe lang en hoeveel mensen kun je gelukkig blijven maken met deze werkmethode. Ik zou mij kapot schamen wanneer ik dat was en dit filmpje op het net zou verschijnen. Ik zou de 'plaatser' aanklagen en als ik die zager zijn baas was dan zou ik snel zorgen dat hij weer eens een opfrisklimcursus zou gaan doen.
Maar... Hij had inderdaad wel een helmpie op. Zo zie je maar Wouter. De mooiste materialen in de wereld.... En waarschijnlijk ook nog een ETW certificaat op zak.... En dan nog ben jij in je nakie een betere boomverzorger
Dit valt nog wel mee... ik heb al veel ergere dingen gezien.
Takken die eens in een klimlijn vallen en zo... kan gebeuren...
Hier en daar met één hand zagen en zo... het kan allemaal veel erger.
ik zou ook niet op 't net willen verschijnen met dit soort zooi, maar goed...
Even een stukje jeugdsentiment: het muziekje op de achtergrond ( in de tweede helft van het filmpje) speelden ze in de serie van Bassie en Adriaan ook altijd af als er iets spannends gebeurde!!!
Zou de beste man zelf al begrepen hebben dat er met zijn methode iets niet goed is?