de eigenaar was super tevreden over het verloop van de LB op 1 ding na:
goe bezig!
goe bezig!
Hoi treehuggers!

Re: goe bezig!
Mischien ongeloofwaardig
Hij is er met extra hulp van een collega met een scherp oog , en een goed gecontroleerde voet van mij voorzichtig neergezet.
De trekhaak heeft de boom NIET geraakt, als we het over de verdichting hebben ....TJA sorry dan wist ik ook niet waar ik hem moest parkeren.
P.S. mooie foto trouwens
Hij is er met extra hulp van een collega met een scherp oog , en een goed gecontroleerde voet van mij voorzichtig neergezet.
De trekhaak heeft de boom NIET geraakt, als we het over de verdichting hebben ....TJA sorry dan wist ik ook niet waar ik hem moest parkeren.
P.S. mooie foto trouwens
ik klim liever ... dan werken
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger

gewoon bang dat ie leeggehaald zou worden
zo zie je heel veel aannemers 's avonds hun busje parkeren.
- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene

En dat was op die locatie nou net iets waar je werkelijk rekening mee moest houden.-WOUTER- wrote:gewoon bang dat ie leeggehaald zou worden![]()
Nee niet echt maar had alles toch in m'n tent liggen, daar zit tenminste wel allarm op 
ooohhhh.. alarm voor op een tent. waar is zo'n systeem te halen 
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene

Volgens mij probeerden Wouter en ik jou alleen maar van een alibi te voorzien Dennis.dennis wrote:Nee niet echt maar had alles toch in m'n tent liggen, daar zit tenminste wel allarm op
Nu 3 weken na het vrijgeven van de foto, over mijn parkeer schandaal, ben ik genoodzaakt mijn auto te moeten inruilen.
Tomaten,lekkebanden, eieren en boze briefje onder de ruiten wissers. Terecht Terecht.
De laatste week dat dit lieve fordje in deze hoedanigheid rond rijd
Tomaten,lekkebanden, eieren en boze briefje onder de ruiten wissers. Terecht Terecht.
dan heeft mijn actie toch nog nut gehad!

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
En wat wordt de nieuwe?dennis wrote:Nu 3 weken na het vrijgeven van de foto, over mijn parkeer schandaal, ben ik genoodzaakt mijn auto te moeten inruilen.![]()
Dat kan ik natuurlijk niet zeggen Nanno, anders komt er weer iemand uit Den Haag m'n bus terroriseren
Nissan Interstar bied gelijk wat meer ruimte
- treespotter
- Prinses Irene

Ooooo, ik zie het al. Een zwarte verlengde Volkswagenbus van 6 jaar met een oude Climbers Corner sticker eropdennis wrote:Dat kan ik natuurlijk niet zeggen Nanno, anders komt er weer iemand uit Den Haag m'n bus terroriseren![]()
Die Interstar is een chique busje Dennis.
dubbele cabine...?
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene

Is dat nodig? Volgens mij kun je daarin makkelijk met 5 personen op de voorste rij zitten
Je hebt in ieder geval geen schuurtje meer nodig.
Je hebt in ieder geval geen schuurtje meer nodig.
Dat ligt er aan waar de dichtsbijzijnde-groot-genoege parkeerplaats is...treespotter wrote:Je hebt in ieder geval geen schuurtje meer nodig.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
aha met de loeplamp heb ik kunnen lezen dat je een goede keuze hebt gemaaktdennis wrote: Nissan Interstar bied gelijk wat meer ruimte
prima auto zo'n rode mercedes sprinter met blauwe lamp gefeliciteerd er mee!
Nee Peter geen dubbele cab. gewoon een rijdende schuur. Geen nieuwe hoor, krijg je veel te veel praat mee 
- treespotter
- Prinses Irene

dhr.banuyn wrote:aha met de loeplamp heb ik kunnen lezen dat je een goede keuze hebt gemaaktdennis wrote: Nissan Interstar bied gelijk wat meer ruimte
dhr.banuyn wrote:aha met de loeplamp heb ik kunnen lezen dat je een goede keuze hebt gemaakt
Ik wordt graag gezien ja, zo erg nog net niet