boomverzorgingbruno wrote:
MAAAAAAR waar wil je naar toe wolter

ik denk,
maar dat kan met ervaring te maken hebben

dat het over net dat meer als materiaal gaat , een beginnend zelfstandige heeft niet alleen de know how nodig om een boom te beklimmen of de materialen die beschikbaar zijn op de markt.
Eén van de meest gestelde vragen die ik krijg van nieuwe klanten die mij contacteren in plaats van jan met de klak uit de lokale krant, is 'als er iets gebeurd zijt gij toch gedekt ??? '
Ik kan dan met een gerust gemoed tegen die potentiële klant zeggen, daar moet je je geen zorgen over maken. alles is gedekt.
Ik ben zelf voor 90 % grondman bij mijn klanten simpelweg opdat ik samenwerk met collega's die pakken beter klimmen dan ikzelf. Je hoeft geen topklimmer te zijn, zolang je de risico's maar juist kan inschatten en de juiste behandeling voor de bomen aanbiedt.
Op het gebied van klimmers kamp ik zelfs met een klein luxe probleem waar ik beroep kan doen op de top van België en Nederland,(topboomverzorgers waarmee ik nog niet heb samengewerkt , dat kan nog komen!

) zolang je maar verantwoord kan samenwerken is het allemaal fun & games, maar je draagt ook een zekere verantwoordelijkheid mee als onderaannemer of collega. Ik hoop dat er nooit iets gebeurt met een vriend die met mij mee in de bomen werkt ! ik kan dit betoog nog twee bladzijden volhouden maar dat lijkt me overbodig!
C u all Up in the 3's secured and safe!!!!! ( "t is al voorbij 1 u en binnen 2 pikken ze me op voor een citytrip van 4 dagen Barçelona!!!) tot maandag

Bee Seef!