ETCC praag
ETCC praag
En we zijn ergens in praag bij de mac geland.
Hier is het bizar warm!
Hier is het bizar warm!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
Re: ETCC praag
Niet alleen veel plezier, maar ook veel succes voor jullie drieën.
- treespotter
- Prinses Irene
En? En? Is er al een score om van te genieten voor de thuisblijvers?
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
via treebuzz is er wat te vinden van de eerste dag, verder is het verbazend stil vanuit Praag....wellicht een trage internet verbinding

- climb fast, move slow -
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
- treespotter
- Prinses Irene
Één keer in de week McDonalds is meer dan genoeg en in de rest van Praag is er geen Wifi te vinden
Of iemand heeft Steven ingefluisterd dat mobiel internetgebruik in het buitenland toch op een ietsiepietsie ander tarief wordt afgerekend.
Laat maar hoor jongens wij horen het wel wanneer jullie weer veilig achter je eigen deur zitten.

Laat maar hoor jongens wij horen het wel wanneer jullie weer veilig achter je eigen deur zitten.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
zouden ze soms in de cel zitten na een nachtje stappen

laat een oen niet zomaar doen !
We zijn er net van terug... De locatie was BELACHELIJK VET!!! een enorm mooi park met erg mooie bomen waarin ergens de gulden middenweg gevonden is tussen "laat die boom nou gewoon boom zijn" en "boomverzorging". Het was er inderdaad snikheet maar op de locatie zelf viel het allemaal nog wel erg mee door voldoende schaduw. De competitie zelf was mooi, met uiteindelijk tamil en walter in de head to head, en een erg mooie master challenge waarin men van twee bomen gebruik kon maken om hem af te werken...
Zaterdag avond was er nog een kleine wedstrijd waarin 4 deelnemers, allen gebruik makend van verschillende access technieken het tegen elkaar opnamen. Steven heeft die competitie gewonnen waarvoor een dik applaus op z'n plaats was.
Overall een erg mooi EK in een mooi land, ware het niet dat ze ongelofelijk traag bier kunnen tappen( een uur in een rij van vijf meter lang wachten voor zes pintjes), maar toch...
Dikke proficiat voor de belgische en nederlandse treehuggers die het heel erg goed hebben gedaan, ondanks de snikhete dampige toestand aldaar...
Op de uiteindelijke score wacht ik ook nog want wij zijn direct na de masters vertrokken...
Zaterdag avond was er nog een kleine wedstrijd waarin 4 deelnemers, allen gebruik makend van verschillende access technieken het tegen elkaar opnamen. Steven heeft die competitie gewonnen waarvoor een dik applaus op z'n plaats was.
Overall een erg mooi EK in een mooi land, ware het niet dat ze ongelofelijk traag bier kunnen tappen( een uur in een rij van vijf meter lang wachten voor zes pintjes), maar toch...
Dikke proficiat voor de belgische en nederlandse treehuggers die het heel erg goed hebben gedaan, ondanks de snikhete dampige toestand aldaar...
Op de uiteindelijke score wacht ik ook nog want wij zijn direct na de masters vertrokken...
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!

De uitslag:
Master:
1e John Turnball
2e Bernd Strasser
3e Gregor Hansch
Belgie:
8e plaats Peter Vergoten
e plaats Jo van bouwel
e plaats Erwin Vermuyten ( zet jullie erbij als ik mn briefje gevonden heb uit de zooi in mn auto

Nederland :
9e plaats Walter hak
16e plaats Tamil Verhagen
20e plaats Steven Ibelings
Ohja en ik werd 3e met de footlock en 4e in de head to head footlock.
- treespotter
- Prinses Irene
zijn er ook BAVARIA girls aanwezig
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
@bruno je moet wel een facebook profiel hebben en steven moet je als vriend toevoegen
STIHL timbersports hope to get like jason
- treespotter
- Prinses Irene
Bruno moet helemaal niets. Wanneer Steven wil dat zijn foto's te zien zijn hier op Treehugs dan zou hij ervoor kunnen kiezen ze niet te plaatsen op een website waarvoor je je moet aanmelden.
Facebook is niet vanzelfsprekend!!! En voor jou eigen online veiligheid zeker geen handige plaats.
Facebook is niet vanzelfsprekend!!! En voor jou eigen online veiligheid zeker geen handige plaats.
hmmmmmmmm ik had aangezet dat iedereen het kon bekijken!
ff aanpassen dan maar
ff aanpassen dan maar
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
volgens mij wil steven gewoon veel vriendjes op zijn facebook krijgen wolter.
ik heb ook zoeen onding maar mijn vrouwtje zit er meer op dan ikzelf .

ik heb ook zoeen onding maar mijn vrouwtje zit er meer op dan ikzelf .
laat een oen niet zomaar doen !
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
maar een facebook account lijkt nog steeds nodig te zijn...