Presentatie

Discussie en vragen over alle onderwerpen behalve materiaal en veiligheid
Post Reply
Mikwi
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 62
Joined: 27 Mar 2010, 13:43

Presentatie

Post by Mikwi »

Hallo !

Op aanvraag van enkele leden: een korte presentatie.

Ik ben net afgestudeerd in groenmanagement. dat heb ik in de Katho in Roeselare gevolgd. Daar heb ik 3 stages gelopen. Een eerste bij Yves de Roder (Aalsterse Boomverzorging). Ookal wist ik meteen na deze stage dat ik verder ging doen in de boomverzorging, toch heb ik mijn tweede stage in het Zonienwoud in brussel gedaan waar ik de dikste bomen moest inventariseren. In het derde heb ik dan een blokstage gedaan in Zwede bij de Gourét Litchfield (Svensk TrädVard).

sinds vorige week afgestudeerd en nu werk zoeken... liefst iets boeiend.

Zal waarschijnlijk in een van de volgende jaren mijn ETW-examen afleggen en wie weet misschien daarna mijn ETT-exam.

Meer valt er eigenlijk niet over mij te vertellen... Ik kan jullie wel zeggen hoeveel broers ik heb, wat mijn lievelings kleur is, hoe mijn huisdieren noemen, etc maar dat is hier weinig relevant denk ik.

Nog een kleine suggestie voor het afronden: een forum/topic maken speciaal voor de nieuwe leden waar ze zich moeten voorstellen.

Oh ja, misschien toch nog iets dat van belang kan zijn: ik ben van Dilbeek, omgeving brussel. Moesten er hier nog mannen zijn van deze omgeving die soms zin hebben om te klimmen (bv. trainen voor kampioenschappen), laat dan maar weten !
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Presentatie

Post by boomverzorgingbruno »

welkom jongen . dit praat makkelijker 8)
ik ken nog wel een paar jongens in dilbeek maar dat zijn eigenlijk brandweerlui (houthakker)
en zeker geen boomverzorgers die op hetzelfde niveau als jou zitten .
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2789
Joined: 29 Sep 2007, 10:14
Location: Vorstenbosch (noord brabant)
Contact:

Re: Presentatie

Post by -WOUTER- »

Welkom hierzo en netjes dat je je effe hebt voorgesteld....dankzij Pietje :lol: :lol:

grtn en klim ze
wouter
- climb fast, move slow -
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Presentatie

Post by Pietje »

Kijk, bij Yves stage gelopen; dat geeft al een heel ander beeld!
17 juli heeft Bomen Beter Beheren een klimdag, voor als je het nog niet wist. Be there en je zal zeker belgische treehuggers "live" tegenkomen :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Presentatie

Post by boomverzorgingbruno »

en hopelijk ook nl treehuggers he pietje
laat een oen niet zomaar doen !
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Presentatie

Post by Pietje »

Ik sluit niets uit! :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
User avatar
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2391
Joined: 17 Dec 2009, 20:41
Location: leuven (BE)
Contact:

Re: Presentatie

Post by boomverzorgingbruno »

ja pietje deze keer kan je de zwangerschap van je vrouwtje niet gebruiken als uitvlucht :mrgreen: :mrgreen: dus kom maar eens langs 8) al is het gewoon voor een lekker biertje
laat een oen niet zomaar doen !
Mikwi
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 62
Joined: 27 Mar 2010, 13:43

Re: Presentatie

Post by Mikwi »

en ik ga naar nederland als jullie in de finale spelen !
PeterV
Nieuw
Nieuw
Posts: 43
Joined: 09 Feb 2008, 17:51

Re: Presentatie

Post by PeterV »

Hey hey Michael
ook hier?

@ iedereen ivm Bomen beter beklimmen: inschrijven is noodzakelijk !

groeten

P
Mikwi
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 62
Joined: 27 Mar 2010, 13:43

Re: Presentatie

Post by Mikwi »

Aaah peter,

Jawel ! Ook hier aanwezig !

Ivm bomen beter beklimmen... jammer genoeg zal de kans klein zijn dat ik er zal zijn.

Jammer, was anders wel een goede voorbereiding voor het BK... na een paar maandjes stilstaan ben ik toch curieus naar mijn prestaties.
johannesm
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 72
Joined: 10 Jun 2009, 19:11
Location: diest

Re: Presentatie

Post by johannesm »

Mikwi wrote:Hallo !

Op aanvraag van enkele leden: een korte presentatie.

Ik ben net afgestudeerd in groenmanagement. dat heb ik in de Katho in Roeselare gevolgd. Daar heb ik 3 stages gelopen. Een eerste bij Yves de Roder (Aalsterse Boomverzorging). Ookal wist ik meteen na deze stage dat ik verder ging doen in de boomverzorging, toch heb ik mijn tweede stage in het Zonienwoud in brussel gedaan waar ik de dikste bomen moest inventariseren. In het derde heb ik dan een blokstage gedaan in Zwede bij de Gourét Litchfield (Svensk TrädVard).

sinds vorige week afgestudeerd en nu werk zoeken... liefst iets boeiend.

Zal waarschijnlijk in een van de volgende jaren mijn ETW-examen afleggen en wie weet misschien daarna mijn ETT-exam.

Meer valt er eigenlijk niet over mij te vertellen... Ik kan jullie wel zeggen hoeveel broers ik heb, wat mijn lievelings kleur is, hoe mijn huisdieren noemen, etc maar dat is hier weinig relevant denk ik.

Nog een kleine suggestie voor het afronden: een forum/topic maken speciaal voor de nieuwe leden waar ze zich moeten voorstellen.

Oh ja, misschien toch nog iets dat van belang kan zijn: ik ben van Dilbeek, omgeving brussel. Moesten er hier nog mannen zijn van deze omgeving die soms zin hebben om te klimmen (bv. trainen voor kampioenschappen), laat dan maar weten !

ik heb altijd wel zin om te klimmen dus als je eens wilt gaan klimmen laat maar iets weten !
Mikwi
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 62
Joined: 27 Mar 2010, 13:43

Re: Presentatie

Post by Mikwi »

ik ben gisteren en vandaag nog gaan klimmen (werken, niet oefenen zoals ik het graag zou willen). Ik heb denk ik in jaren nog nooit zo hard gezweet. Meer als 3 liter water gedronken en volgens mij is da via mijn oksels er allemaal uitgelopen. Dus nu ff rusten.

Normaal gezien ga ik eind september in Zweden gaan werken, dus veel tijd en veel koele dagen zullen er niet meer zijn, maar moest ik zin hebben, dan laat ik het u weten.

Eens naar Diest rijden kan geen kwaad, geef anders eens ge nummer, je weet maar nooit.

en wil je dan ook trainen voor kampioenschappen en zo ?
User avatar
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger
Posts: 2303
Joined: 25 Sep 2006, 20:56
Location: Mierlo
Contact:

Re: Presentatie

Post by Pietje »

Mikwi wrote:en ik ga naar nederland als jullie in de finale spelen !
Oeps, belofte maakt schuld...! :wink:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
Mikwi
Niet meer nieuw
Niet meer nieuw
Posts: 62
Joined: 27 Mar 2010, 13:43

Re: Presentatie

Post by Mikwi »

yep, zondag morgen vertrek ik, oranje T-shirt gekocht voor 1 euro !
Post Reply