gezocht
Moderator: geert7
gezocht
Zoek een versleten 335 XP Husqvarna waarvan het plastic casco nog in goede staat is.Motor is van geen belang .De mijne loopt nog uitstekend maar de plastiek rondomheen is verhakkeld. Vergeten uit een invoerbak te halen van hakselaar na het transport.
- treespotter
- Prinses Irene
Re: gezocht
Wat stond er op die bak... "Transportbak speciaal voor het vervoeren van motorzagen"?
Bij mij stond er ooit op "Transportbak speciaal voor het vervoeren van de riek" en alle tanden waren er diagonaal af
Dat klinkt toch raar hoor wanneer je de koppeling van de trekker op laat komen en je zo'n geratel van staal achter je hoort.
Sinds die tijd heb ik er nooit meer "transportbak" op zien staan, maar nog wel heel veel collega's er op gewezen die het wel op de versnipperaarbak dachten te zien staan.
Één geluk, dat gebeurt je nooit meer
Ik hoop dat je een geschikte donor zal vinden en welkom op Treehugs.
Bij mij stond er ooit op "Transportbak speciaal voor het vervoeren van de riek" en alle tanden waren er diagonaal af

Sinds die tijd heb ik er nooit meer "transportbak" op zien staan, maar nog wel heel veel collega's er op gewezen die het wel op de versnipperaarbak dachten te zien staan.
Één geluk, dat gebeurt je nooit meer

zo is er bij mijn oude werkgever ooit een rugbladblazer door de chipper gegaan! alleen de krukas was nog heel! we hadden er lang om gezeurd om een extra blazer tekrijgen. hadden we er dus 1 ging hij 3weken daarna er door. OEPS
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
deze week is er bij mij nog een mooie bladhark van fiskars door gegaan .
sandra zegt altijd dat ze het beste zijn . maar ze werken echt niet goed meer als ze in kleine stukjes liggen zijn wel mooie snippertjes.
sandra zegt altijd dat ze het beste zijn . maar ze werken echt niet goed meer als ze in kleine stukjes liggen zijn wel mooie snippertjes.

laat een oen niet zomaar doen !
- treespotter
- Prinses Irene
Sufferd die je er bent.
Ben jij erbij komende zaterdag Bruno?
Ben jij erbij komende zaterdag Bruno?
dat vind ik nu net het voordeel aan die fiskars bladharken, er zit maar één nageltje in dat de messen bot kan maken!

- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger