Hars van armen verwijderen
- callum-aan
- Treehugger
Hars van armen verwijderen
Vandaag weer eens onder de hars. Ik maak mijn handen en armen meestal schoon met wasbenzine, maar dat lijkt me niet heel gezond.
Is er een beter methode om hars van de handen en armen te halen dan wasbenzine?
Paul
Is er een beter methode om hars van de handen en armen te halen dan wasbenzine?
Paul
Me transmitte sursum Caledoni!!
- treespotter
- Prinses Irene
Re: Hars van armen verwijderen
Koolzaadolie............................Het wondermiddel. En met je nagels flink poetsen.
ps wees maar blij dat je niet naar Utrecht bent gegaan. Dat is een uitklee, opruim en afvoerklusje van nog geen half uurtje.
ps wees maar blij dat je niet naar Utrecht bent gegaan. Dat is een uitklee, opruim en afvoerklusje van nog geen half uurtje.
- callum-aan
- Treehugger
Ben zowiezo blij dat ik af en toe wat klusjes bij locals kan dumpen. Op een of andere manier krijg ik veel offerte aanvragen buiten mijn regio. Vorige week zelfs 4 stuks doorgestuurd waarvan 1 aan jou en zelfs 1 aan een collega in de buurt van Goes! En op mijn site staat toch echt dat ik in regio Nijmegen werk.treespotter wrote:Koolzaadolie............................Het wondermiddel. En met je nagels flink poetsen.
Toch moet ik donderdag in Bosch en Duin een klusje doen. Klusje aangenomen toen ik een keer slap in het werk zat in het voorjaar. Nou ja prijs maakt het goed.
Gr Paul
Me transmitte sursum Caledoni!!
Ook vloeibare zeep op alcoholbasis; wassen zonder water werkt goed. Bij de drogist verkrijgbaar. Ook handig als je weer eens in de hondepoep grijpt vlak voordat je een bammetje gaat eten en zonder water zit. Groet, Hindry
Groet, Hindry
Ook zonnenbloem of olijf olie doet het goed! Niet agressieve, ook op je klimlijnen een al je andere klim spullen, maar laat het niet hard worden....dan word het wel wat moeilijker.treespotter wrote:Koolzaadolie............................Het wondermiddel.
Jelte Buddingh'
["To tree or knot to tree....."]
["To tree or knot to tree....."]
- treespotter
- Prinses Irene
Koolzaadolie heb je paraat op het werk in je kettingolievaatje
Dus waarom zou je naar de drogist gaan Hindry
By the way, ik ga volgende week weer koolzaadolie inslaan en hoop weer met heeul veeul thuis te komen, dus als er liefhebbers zijn laat het dan even weten.
Enne Jelte, breng ze nou niet op andere ideeën. Ik probeer net iedereen koolzaadolie aan te smeren.
Maar hij heeft gelijk. Zonne- of olijfolie doen het ook goed. 

By the way, ik ga volgende week weer koolzaadolie inslaan en hoop weer met heeul veeul thuis te komen, dus als er liefhebbers zijn laat het dan even weten.
Enne Jelte, breng ze nou niet op andere ideeën. Ik probeer net iedereen koolzaadolie aan te smeren.

Maar met koolzaadolie smeer je de hondepoep alleen maar uit. De geur gaat er niet mee af volgens mij.
Is jou olie nog beter dan de biologisch afbreekbare olie? En wat doet ie de liter? ( we blijven hollanders) Raakt de oliepomp er niet van verstopt? Ben benieuwd, Maak me gek!!
Gr Hindry
Is jou olie nog beter dan de biologisch afbreekbare olie? En wat doet ie de liter? ( we blijven hollanders) Raakt de oliepomp er niet van verstopt? Ben benieuwd, Maak me gek!!

Groet, Hindry
- treespotter
- Prinses Irene

'Mijn' olie is hetzelfde als de biologisch afbreekbare kettingolie. Dat is ook koolzaadolie. Het is alleen een schoon voedingsmiddel zonder toevoegingen om het bijvoorbeeld langer houdbaar te houden. De verpakkingen zijn klein (2 of 5 liter) en door de kleine hoeveelheden die ik inkoop altijd vers

De laatste zending is de deur uit gegaan voor 2 euro per liter. Wat de volgende gaat worden dat weet ik nog niet. Dat hangt af van wat de inkoopprijs is.
Waarom zou de oliepomp verstopt raken? Er zit geen zaagsel door hoor. En zoals ik al zei, het is dezelfde olie maar dan zonder

Ik gebruik "Bio-Cleaner" voor zowel mijn kledij, zagen, materiaal en huid te verwijderen van hars en allerlei ander vuil.
Biotex het werkt heus en al je schrammetjes zijn gelijk ontsmet