Project loadcell
Re: Project loadcell

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Roze Roze Roze
zie ik daar 4,5 t op staan ????
snap 'm dan effe niet denk ik, maar ja LB
grtn w

snap 'm dan effe niet denk ik, maar ja LB

grtn w
- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Nou dat is vrij simpel Wouter.... 4,5 ton + 4,5 ton is samen ook bijna 10 ton.-WOUTER- wrote:Roze Roze Roze![]()
![]()
snap 'm dan effe niet denk ik, maar ja LB![]()
grtn w
Die roze oogmoeren zijn waarschijnlijk de breukbeveiliging voor de Loadcel. Istie gelukkig net op tijd klaar voor komend weekeind.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
4,5 ton x 2 is 9 ton maar ik wil die ogen niet zien kapot vliegen want dan is die loadcel al lang geen S loadcel maar eerder een L loadcel .

laat een oen niet zomaar doen !
Mooi roze!
Maar ben je al verder gekomen met het aflees systeem (bekabeling) of is het nog een beetje een geklootcel
?
Ben zeer benieuwd, of ons jaren lang vertrouwen op intuïtie voor takdikte en afvang gewicht en dergelijke de grond in geboord gaat worden met de nieuwste standaard loadcel uitkomst!
Ik weet het niet zo
Heb het niet meer zo met berekend metaal

Maar ben je al verder gekomen met het aflees systeem (bekabeling) of is het nog een beetje een geklootcel

Ben zeer benieuwd, of ons jaren lang vertrouwen op intuïtie voor takdikte en afvang gewicht en dergelijke de grond in geboord gaat worden met de nieuwste standaard loadcel uitkomst!
Ik weet het niet zo

- treespotter
- Prinses Irene
Ach Tamil, zolang ik mijn topankertjes blijf maken zoals ik die gebruikte tijdens de Plakokselbreekdag van een paar jaar geleden. Ik ben 86kg (Yeah right, dat was toen ja... er zitten er nu toch echt drie bij) en tijdens de zijdelingse trekproef brak het anker eruit met een trekkracht van 860kg. Maar ja, die meting was verricht met zo'n waanzinnig oldschool Dynafor van een vage wanabee KiwiTamil wrote:Ben zeer benieuwd, of ons jaren lang vertrouwen op intuïtie voor takdikte en afvang gewicht en dergelijke de grond in geboord gaat worden met de nieuwste standaard loadcel uitkomst!

ik mis jou ook...treespotter wrote: Maar ja, die meting was verricht met zo'n waanzinnig oldschool Dynafor van een vage wanabee Kiwi
Jelte Buddingh'
["To tree or knot to tree....."]
["To tree or knot to tree....."]
haha
vond al dat het lang duurde voordat het 4,5 ton verhaal naar boven kwam!
de loadcell heeft een SF van 1,5
de hijsogen hebben een SF van 5 dus 22,5 ton
zolang die loadcell een SF van 1,5 heeft maak ik me nergens druk over
vond al dat het lang duurde voordat het 4,5 ton verhaal naar boven kwam!
de loadcell heeft een SF van 1,5
de hijsogen hebben een SF van 5 dus 22,5 ton
zolang die loadcell een SF van 1,5 heeft maak ik me nergens druk over
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
Lul niet man. De eerste die erover begon deed dat binnen een half uur nadat jij die roze oren liet zien.
Dat shock-verhaal is serieus. Zelf ben ik al jaren bezig met loadcellen. Die ogen zijn een serieus item. zijn die getest met dat stukje schroefdraad of volledig? Het onderdeel waar ik geen antwoorden op kreeg.
Uiteindelijk gekozen voor volledige certificering. en wat niet gecertificeerd kon worden, gecertificeerd beveiligen. Zie plaatje.
Veel gepuzzel ook met de benodigde meettijd van de verschillende onderdelen. Die afstemming is lastig.
Uiteindelijk gekozen voor volledige certificering. en wat niet gecertificeerd kon worden, gecertificeerd beveiligen. Zie plaatje.
Veel gepuzzel ook met de benodigde meettijd van de verschillende onderdelen. Die afstemming is lastig.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
hup steven nog snel even klaar maken tegen morgen

laat een oen niet zomaar doen !