Was jij ook die bestuurder van die blauwe bus die in den haag voor een stoplicht stond te wachten toen er een boom (meer dan alleen) de voorruit liet breken..?kees wrote:Wilde ik toch weer even serieus zijn. Maar eerst even die blauwe bus.

Was jij ook die bestuurder van die blauwe bus die in den haag voor een stoplicht stond te wachten toen er een boom (meer dan alleen) de voorruit liet breken..?kees wrote:Wilde ik toch weer even serieus zijn. Maar eerst even die blauwe bus.
Dat zal toch wel Alex. Om dat te kunnen adviseren heb je geen Picus, resi of trekproef nodig. Sterker nog, wanneer daar iemand met een diagnose apparaat anders dan hetAlexander wrote:Ik ga ervan uit dat de kroon is terug gesnoeid, en ben wel benieuwd naar die foto's.
Nou nog één keer dan Kees. Speciaal voor jou. Ziet dit er uit als een forum van trekproefdeskundigen? Hoe lang ben jij al aan het rondkijken op dit forum.kees wrote:Ik heb toch even een voorstel voor de Prinses Irene Brigade. De leut wat meer in de Oude Beuk kom ik misschien vrijdag, eind van de middag en bij onwerkbaar weer, ook even langs. Mag je prijsschieten. Ik leg de bal wel klaar. Verder wordt ik te oud voor dat schoolplein gedoe. Af en toe is het leuk maar niet altijd.
Het wordt lastig als de discussie, of het het chatten, zich verplaatst over de diverse onderwerpen. Dat is voor mij niet te volgen zeker niet als het ook nog een ruilbeurs wordt.
Ik kom er nog op terug in Forum.
En ook later nog op dit onderwerp.
Voor mij persoonlijk hoeft dat eigenlijk niet hoor.....kees wrote:Ik kom er nog op terug in Forum. En ook later nog op dit onderwerp.