Wat is er gebeurd Roel.roelce wrote:ja idd maar het is niet erg meer ben al op de zeer goede weg brace is uit en schouder begint terug los te komen![]()
greetz roel
slogan
- treespotter
- Prinses Irene
Re: slogan
euh hoe moet ik het uitleggen
we waren een salix alba triestis aan het weg halen deze bestond uit 4 stame
2waren er al van weg en we gingen de laatse 2 stammen weg hallen we hadden de blok die we gingen af zagen vast gemaakt aan de de andere
de tak de die we gingen weg zagen hing weg van mij en had hem in gezaagd en was mijn zaag aant het weg hangen en toen is de blok los geschoten en richting mij gekomen en recht op mijn schouder met gevolg veel pijn
maar het gaat al beter
toen naar het ziekenhuis gegaan foto gepakt en ze zeiden da ik een breuk in mijn sleutelbeen had dus moest ik zo een brace aandoen. dus ik da maar gedaan .
maar zondag terug enorm veel pijn een trekkende pijn precies of ze er met een hamer op klopte .Naar het ziekenhuis in heusden geweest opnieuw foto's laten nemen en daar was geen breuk meer op te zien
en nu blijkt dat er geen breuk is geweest enkel een zeer zware kneusing en die brace was dus heel slecht voor mijn spieren en da was de pijn die ik zondag voelde en nu begint mijn schouder terug los te komen
ik zal er ooit wel eens een schets bij maken.
greetz roel
we waren een salix alba triestis aan het weg halen deze bestond uit 4 stame
2waren er al van weg en we gingen de laatse 2 stammen weg hallen we hadden de blok die we gingen af zagen vast gemaakt aan de de andere
de tak de die we gingen weg zagen hing weg van mij en had hem in gezaagd en was mijn zaag aant het weg hangen en toen is de blok los geschoten en richting mij gekomen en recht op mijn schouder met gevolg veel pijn
maar het gaat al beter
toen naar het ziekenhuis gegaan foto gepakt en ze zeiden da ik een breuk in mijn sleutelbeen had dus moest ik zo een brace aandoen. dus ik da maar gedaan .
maar zondag terug enorm veel pijn een trekkende pijn precies of ze er met een hamer op klopte .Naar het ziekenhuis in heusden geweest opnieuw foto's laten nemen en daar was geen breuk meer op te zien
en nu blijkt dat er geen breuk is geweest enkel een zeer zware kneusing en die brace was dus heel slecht voor mijn spieren en da was de pijn die ik zondag voelde en nu begint mijn schouder terug los te komen
ik zal er ooit wel eens een schets bij maken.
greetz roel
STIHL timbersports hope to get like jason
- treespotter
- Prinses Irene
Oei Roel, volgens mij heb jij enorm veel geluk gehad. Dus nu je even niet kan werken heb je toch maar weer even je knopenboek uit de kast gehaald om alles weer eens goed door te nemen en te oefenen? 

idd wolter mijn knopen een beetje opgefrist en idd geluk gehad da ik de zaag aant weg hangen was anders was die in mijn gezicht gevlogen
ik hoop volgende week alweer rustig te beginnen
ik hoop volgende week alweer rustig te beginnen
even een update van de schouder
net bij mijn schouder naar de dokter geweest en hij zei dat het goed was en da ik stilaan terug mag beginnen mag voorlopig nog geen zware lasten heffen en moet zelf mijn grens weten en ja dus toch nog goed nieuws
en voor de slogan ben nog steeds opzoek
zal mss nog even zeggen
kort zijn
iets over boomverzorging
mag grappig zijn
greetz roel
net bij mijn schouder naar de dokter geweest en hij zei dat het goed was en da ik stilaan terug mag beginnen mag voorlopig nog geen zware lasten heffen en moet zelf mijn grens weten en ja dus toch nog goed nieuws
en voor de slogan ben nog steeds opzoek
zal mss nog even zeggen
kort zijn
iets over boomverzorging
mag grappig zijn
greetz roel