ik heb namelijk het zelfde probleem. het is een blaze lijn, 8mm oceanpolyeser stropje, en ISC pully met een petzl kararbijnhaak. ballock.
de zogenaamde knoop is een marchard tresse.
gr timo
Zou het dan geen tijd worden om een extra stropje mee te nemen? Pas op hoor, Tamil kan je van alles vertellen over de gevolgen van het klimmen met ijslijnen. Het goede nieuws is wel dat je met een beetje mazzel vier maanden later weer met de Master's mee kan klimmen.-WOUTER- wrote:Vandaag m'n klimstropje compleet bevroren en vol met ijs....niet echt handig
-WOUTER- wrote:De Michoacán is wellicht een fijne knoop voor je.
Hm. Ontdooien, opwarmen, en daarna kan het vocht dat diep in je knoop is gekropen weer bevriezen. Was het niet beter om je knoop niet te laten ontdooien en het ijs er vanaf te breken? Of kroop het vocht door de afdaal-warmte al in de knoop?-WOUTER- wrote:stropje heeft iedere pauze op de verwarming binnen liggen opwarmen ...
tnx-WOUTER- wrote: @timo
rechtse plaatje op de foto, links is de Schwaebisch prussik midden de Distel
Daar kan ik me iets bij voorstellen. De VT heeft een aantal kruisingen onder de lussen, en die zijn er voornamelijk voor om de knoop goed open te zetten bij het doorvoeren.voert wat zwaar door