ik ben opzoek naar een electriche houtklover. maar gewoon geen iedee wat goed spul is. heb al flink wat lopen zoeken maar nog niks gevonden

greeetszz timo
he ludo vraag maar is als je wilt.ludovanmil wrote:He Timo,
ben geen grote kenner, maar het hangt vooral af van de grote ende vastheid van je blokken die je wil kloven. dat bepaalt voor een deel de kracht die je moet kunnen genereren. Ik heb een vriend met zo'n apparaat. Dat is best nog wel een licht app. Maar die app. kunnen vaak behoorlijk wat splijten. Daarbij zijn het betrekkelijk eenvoudige machines, waar m.i. weing aan kapot kan.
ik wil hem wel eens vragen wat voor merk het is....
denk het wel dennis. ik kan mijn herineren dat ik ook 'zón' vriend heb. vraag het hem zelf wel. hoeve jullie het niet te doendennis wrote:Volgens mij heb ik ook ergens zo'n vriend met zo'n ding
Het zal toch niet........
Hoe kom je er bij om dat te proberen...!-WOUTER- wrote:ik kon met mijn 12 tons klover al stalen balken kloven![]()
tja hindry ik vind die moderene tec toch ook wel intrestant. daar word je oud mee heHindry wrote:dach toch echt dat jij ook een green mean kloving machine mannetje wilde worden met de alom bekende handgesmede kloofbijl. Goed tegen adhd en voor je conditie, wordt je nog sneller en sterker!!!![]()
![]()