Zoals de meeste van jullie wel hebben meegekregen, heb ik 18 december een smakker gemaakt van een ladder die afbrak. Ik heb hierbij mijn 12de wervel gebroken en zit nog in het gips. Het gips mag er 3 feb definitief af en kan dan beginnen met revalidatie. Het herstel gaat echter zeer voorspoedig, kan al weer lopen en zelfstandig zitten en liggen enzo....
Het vervelende aan dit verhaal is dat ik als inmiddels nu twee jaar zelfstandige serieus onder verzekerd ben. De artsen beweren ik de eerste 5 a 6 maanden niet aan klimmen hoef te denken ( ik denk daar anders over maar goed we zien wel ).
En half jaar op mijn verzekering leunen betekend voor mij einde onderneming en toren hoge schulden.
Mischien kan ik in februari (3 a 4 weken ) mijn VTA/inventarisatie werk afmaken dat ik uitvoerde voor Gem Eindhoven, en daarna val ik dus in een enorm gat.
Mijn vraag/verzoek aan iedereen die mij kan helpen zoveel mogelijk VTA/inventarisatie werk te kunnen bieden voor het eerste half jaar in 2011.

Voor diegene die nieuwsgierig raken over het ongeval, het was een gehuurde ladder die in een reform stand stond en afbrak, meer kan ik er niet over vermelden hier i.v.m. dit nog een zaakje gaat worden.