Poll : de race tussen aspen,cleanlife en motomix
Poll : de race tussen aspen,cleanlife en motomix
Om effe verder te gaan op de vraag van Kroeze een Poll.
Ik hark,, dus ik leef.
Re: Poll : de race tussen aspen,cleanlife en motomix
hij doet het niet.
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Ik merk het,, mogenlijk kan Ramon het oplossen.
Ik hark,, dus ik leef.
k zaag met bijde 

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
- treespotter
- Prinses Irene
Ik heb geen voorkeur.
Ik gebruik eigenlijk al vanaf het allereerste begin dat de brandstof uitkwam Motomix. De vaatjes van Motomix zijn achteraf mooi te gebruiken als vuurton en op de één of andere manier krijg ik altijd problemen met mijn zagen wanneer ik Aspen heb getankt van collega's. Ik zeg niet dat dat beroerde lopen iets met Aspen te maken heeft, maar op mij komt het over als 'meer dan toeval'.
Het derde merk heb ik nog nooit gezien/gebruikt.
Ik gebruik eigenlijk al vanaf het allereerste begin dat de brandstof uitkwam Motomix. De vaatjes van Motomix zijn achteraf mooi te gebruiken als vuurton en op de één of andere manier krijg ik altijd problemen met mijn zagen wanneer ik Aspen heb getankt van collega's. Ik zeg niet dat dat beroerde lopen iets met Aspen te maken heeft, maar op mij komt het over als 'meer dan toeval'.
kga nu voor aspen. maar puur omdat wij het op de zaak gebruiken. vind de motomix beeje naar sla olie ruiken. niet erg hoor maar valt op. ik denk dat mij het niet zo heel veel zou uitmaken waarmee ik zaag. 

http://www.pendulaboomzorg.nl
Mijn voorkeur gaat uit naar Aspen. Voor mij geurloos, handige kannen met snelvuldop en als ze leeg zijn lever ik ze weer in bij de dealer. Cleanlife is echt troep heb er een tijdje mee gewerkt (bij Kroeze) kreeg er giga koppijn van. Niet alleen ik maar andere collega's ook (ong. een man of 15 toen).
Groeten Allard
Groeten Allard
Het slechter lopen van de zagen kan misschien te maken hebben met de verhouding van olie/benzine die iets anders is.treespotter wrote: op de één of andere manier krijg ik altijd problemen met mijn zagen wanneer ik Aspen heb getankt van collega's. Ik zeg niet dat dat beroerde lopen iets met Aspen te maken heeft, maar op mij komt het over als 'meer dan toeval'.
Groet Allard
Hey Alex, komt de poll nog eens opnieuw? Het gaat anders een lang lijstje reacties worden eh?
Twas voor mij trouwens altijd Aspen (Toen ik nog de trotse bezitter van een bataljon motorzagen was
)
Twas voor mij trouwens altijd Aspen (Toen ik nog de trotse bezitter van een bataljon motorzagen was

Take care, there's not much spare!