het is eens wat anders
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
het is eens wat anders
laat een oen niet zomaar doen !
Re: het is eens wat anders
tja... was er zo geen verhaal van een boomverzorging die een zwarte jongen te lijf wilde gaan met een 880... maar die stond net droog waardoor die niet wilde aanslaan ? 

Peterke wrote:tja... was er zo geen verhaal van een boomverzorging die een zwarte jongen te lijf wilde gaan met een 880... maar die stond net droog waardoor die niet wilde aanslaan ?

STIHL timbersports hope to get like jason
ben benieuwd of wat onze Wes Houtboer hiermee zou doen...
- wes houtboer
- " De Flik "
Nou ik ben tijdens mijn noodhulpdienst wel eens bedreigd met een kettingzaag. Motor liep en er zat een ketting op. Resultaat: Noodweer, pistool getrokken en gelukkig werd de zaag weg gelegd.
Geen fijne ervaring, ik sta liever aan de andere kant van de zaag.
Geen fijne ervaring, ik sta liever aan de andere kant van de zaag.
salutantibus et vade scandens
- ludovanmil
- Diehard Treehugger

Ja. las het nieuws net ook op Tuin en Landschap. Tja....storm in een glas water lijkt me.
Eerst natuurlijk vriendelijk vragen of hij de zaag wil neerleggen !
Afstand houden...mocht die gek de zaag al aan de gang krijgen en 112 bellen. Of met een forse tak eens uithalen als hij nog niet gestart is
onder het motto: een vriendelijk woord vermag veel, maar met een vriendelijk woord en een pistool bereik je meer
- callum-aan
- Treehugger
... om in de loop van een pistool te kijken?????wes houtboer wrote: ik sta liever aan de andere kant van de zaag.
Me transmitte sursum Caledoni!!
- treespotter
- Prinses Irene
Kijk, dan is een 7 meter lange stokzaag weer handig voor noodweer. 

- wes houtboer
- " De Flik "
callum-aan wrote:... om in de loop van een pistool te kijken?????wes houtboer wrote: ik sta liever aan de andere kant van de zaag.
Ok, erg scherp opgemerkt!! Nee dat bedoelde ik niet

- wes houtboer
- " De Flik "
Ja maar mijn koppel hangt al zo vol met allerhande zooi, en dan ook nog een stokzaag van 7 meter erbij?? Ik denk dat het wel indruk maakt op de tegenpartij.treespotter wrote:Kijk, dan is een 7 meter lange stokzaag weer handig voor noodweer.
Zal het eens voorstellen bij de baas.

- callum-aan
- Treehugger
KIjk Wes, voor ons is een stokzaag van 7 meter wel eens handig zijn tijdens het werk. Maar als jij een stokzaag aan je riem zou hangen ga je niet meer in je dienst auto passen en als je iemand wilt aanhouden wordt het een lachwekkende vertoning als je telkens over je 7 meter lange stokzaag struikelt. Slecht plan dus.wes houtboer wrote:Ja maar mijn koppel hangt al zo vol met allerhande zooi, en dan ook nog een stokzaag van 7 meter erbij?? Ik denk dat het wel indruk maakt op de tegenpartij.treespotter wrote:Kijk, dan is een 7 meter lange stokzaag weer handig voor noodweer.
Zal het eens voorstellen bij de baas.
was een 660... 't waren 4 jongens in een zwarte BMW...Peterke wrote:tja... was er zo geen verhaal van een boomverzorging die een zwarte jongen te lijf wilde gaan met een 880... maar die stond net droog waardoor die niet wilde aanslaan ?
Hij had een grote mond maar bleek toch kleine ballen te hebben...
Last edited by KIMME on 11 Feb 2011, 20:53, edited 2 times in total.
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
stoute meneer! 

ja dat zei de bediende van 't tankstation ook...jef wrote:stoute meneer!
JE BENT EEN RUND ALS JE MET BOMEN STUNT!!!!
- callum-aan
- Treehugger
Ja. die doen dat altijd!!!! Kul. Je zal maar wat bruinig of zelfs zwart zijn en een nette baan hebben hard werken voor je gezinnetje en iedere keer weer in het hoekje van getrapt worden. Mijn buurman is heeft een baard ziet eruit als een moslim. Maar niks is zoals het lijkt. Hij is gewoon christelijk, komt niet uit N-Afrika werkt keihard als chauffeur en is een goede sociale buur. Ik ken hem goed en hij deugt meer dan veel mensen. Echter veel mensen lopen er met een boog omheen om dat hij er niet uitziet als Jan Janssen. Dat komt doordat mensen hun vooroordelen graag laten voeden door de media/massa/volksmenners in plaats van de moeite te nemen iemand als persoon en mens te beoordelen.KIMME wrote:en 't waren 4 bruine jongens in een zwarte BMW...
Wanneer kan een boef gewoon een boef zijn zonder kleurcode!
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
treespotter wrote:Kijk, dan is een 7 meter lange stokzaag weer handig voor noodweer.

stel wel voor de beschermhoes erop te laten zitten, anders kan het agressief overkomen!!