waar moet ie vallen??

Bespreek boeken, foto's, docu's, filmpjes, enzovoort.
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

waar moet ie vallen??

Post by ludovanmil »

http://www.youtube.com/watch?v=WqvJlraV ... re=related

leuk filmpje, gelukkig voor de ongelukkige is de naam van de firma niet te lezen op zijn jack. Let vooral op het overwinningsgebaar aan het eind. Eind goed al goed.
-WOUTER-
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Re: waar moet ie vallen??

Post by -WOUTER- »

tjonge dat was wel een hele strakke zaagactie voor een hovenier.....zie ze ooit slechter :lol: :lol: :lol: :lol:
- climb fast, move slow -
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Leuk filmpje?????
Ik hoop dat de KNUPPEL van het filmpje Treehugs bekijkt. Als dat mijn werknemer zou zijn (en hij is waarschijnlijk de reden dat ik die niet heb) en ik zou dit filmpje zien dan zou ik hem waarschijnlijk direct ontslaan wegens levensgevaarlijk werk.
Volgens mij moeten de opleidingscentra veel meer vleeswonden en dodelijke verwondingen laten zien tijdens de opleiding.

Niet weten hoe je moet zagen, lekker op ooghoogte werken en met één hand aan het achterhandvat gassen terwijl je in directe vuurlinie van het zaagblad de stam probeert te 'ontzetten'..... Moet ik doorgaan?

Leuk filmpje? This guy is an accident waiting to happen. En dan moet iedereen ineens medelijden hebben met die jongen.

Weten waar de gashandel zit wil nog niet zeggen dat je met een motorzaag zou moeten gaan werken. :twisted:
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

treespotter wrote:Leuk filmpje?????
Ik hoop dat de KNUPPEL van het filmpje Treehugs bekijkt. Als dat mijn werknemer zou zijn (en hij is waarschijnlijk de reden dat ik die niet heb) en ik zou dit filmpje zien dan zou ik hem waarschijnlijk direct ontslaan wegens levensgevaarlijk werk.
Volgens mij moeten de opleidingscentra veel meer vleeswonden en dodelijke verwondingen laten zien tijdens de opleiding.

Niet weten hoe je moet zagen, lekker op ooghoogte werken en met één hand aan het achterhandvat gassen terwijl je in directe vuurlinie van het zaagblad de stam probeert te 'ontzetten'..... Moet ik doorgaan?

Leuk filmpje? This guy is an accident waiting to happen. En dan moet iedereen ineens medelijden hebben met die jongen.

Weten waar de gashandel zit wil nog niet zeggen dat je met een motorzaag zou moeten gaan werken. :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=29Q_o7hl ... re=related
Volg de weg van de minste weerstand.........
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by boomverzorgingbruno »

ik sluit me aan bij wolter toch wel een filmpje dat niet als voorbeeld mag diene zo kom je vroeg of laat wel eens thuis met een pols minder aan je lichaam :roll:
laat een oen niet zomaar doen !
Thijs
Moderator
Moderator

Post by Thijs »

hmmzz.. ik vind mijn dagen al spannend genoeg zo af en toe
Vallen doet geen zeer!! Neerkomen.
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

... maar hij gebruikt toch de kettingrem....?

ow, de zaag was al uit op dat moment... :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Vertel jij het dan eens Justwork, moeten wij dan maar gewoon onze mond houden en dit soort praktijken door laten gaan?
Fijn om te lezen dat jij het ook zo naar jou zin hebt op Treehugs. :lol:
Pietje
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by Pietje »

treespotter wrote:Vertel jij het dan eens Justwork, moeten wij dan maar gewoon onze mond houden en dit soort praktijken door laten gaan?
Het beetje kritiek op zijn zaagwerk is een beetje verkeerd gevallen, geloof ik..! :lol: :lol:
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

O ja natuurlijk, dat was Justwork. :roll:
Hans
Nieuw
Nieuw

Post by Hans »

Te gek voor woorden...... ik dacht nog even "hier gaat een hele, Hele,HELE grote boom vallen, bleek dus maar een stamstuk te zijn. :?
Vooral tss 2.22 en 2.32 blijkt de onmacht/onkunde ....... alsof hij denkt "wat zou ik nog kunnen proberen, waar KAN die nu nog vasthangen?!?"
Filmpje lijkt me wel uiterst geschikt bij opleidingen- zoek de 10 uitvoeringsfouten.

Wie de veller ook was (hopelijk leest hij dit), HOOGSTE tijd voor opleiding :idea: , nu is het nog niet te laat!!! :idea: :idea:
Less is more !
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

treespotter wrote:Leuk filmpje?????

:lol:
Zeg Wolter, je maakt je terecht druk over de ' zaagtalenten' van deze jongen. Inderdaad levensgevaarlijk. Maar een ' leuk' moet niet te letterlijk genomen worden. Maar dat snap je inmiddels wel....misschien had ik het anders moeten aanprijzen?
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

treespotter wrote:
Vertel jij het dan eens Justwork, moeten wij dan maar gewoon onze mond houden en dit soort praktijken door laten gaan?
Fijn om te lezen dat jij het ook zo naar jou zin hebt op Treehugs. :lol:

haha nee hoor kan er wel tegen zit alleen wat te stangen kun je wel hebben toch ;)
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Ech wel. En wanneer ik jou zat word dan plaats ik jou gewoon onder de vijandenknop en hoef ik jou berichten niet meer aan te zien.
De volgende is speciaal voor jou en dan maar eens kijken of jij die reactie van mij nog steeds blaten vind...
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ident.html

Mag hoor, wat mij betreft ga je lekker door hoor, maar zoals je ziet kun je blijkbaar niet hard genoeg blaten als het om veiligheid gaat.
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

treespotter wrote:Ech wel. En wanneer ik jou zat word dan plaats ik jou gewoon onder de vijandenknop en hoef ik jou berichten niet meer aan te zien.
De volgende is speciaal voor jou en dan maar eens kijken of jij die reactie van mij nog steeds blaten vind...
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ident.html

Mag hoor, wat mij betreft ga je lekker door hoor, maar zoals je ziet kun je blijkbaar niet hard genoeg blaten als het om veiligheid gaat.
haha oeoe worden we vijanden...... men visjes happen nog minder dan dat jij doet :D relaaaaxed maaaan ik zal je opgeven voor begin de dag met een dansje ja?
timo
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by timo »

kvind het niet zo grappig justwork. er gebeuren nog VEEL te veel ongelukken door dit soort jongens op het filmpje. ik vind dat je dit soort dingen donders serieus moet houden.
http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
ludovanmil
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by ludovanmil »

Hans wrote:.Filmpje lijkt me wel uiterst geschikt bij opleidingen- zoek de 10 uitvoeringsfouten.

Wie de veller ook was (hopelijk leest hij dit), HOOGSTE tijd voor opleiding :idea: , nu is het nog niet te laat!!! :idea: :idea:
agree Hans ! Echt een goed idee dit fimpje in een opleiding te laten zien. Dan kunnen anderen nog iets leren van de fouten van een ander.
justwork
Reguliere Bezoeker
Reguliere Bezoeker

Post by justwork »

timo wrote:kvind het niet zo grappig justwork. er gebeuren nog VEEL te veel ongelukken door dit soort jongens op het filmpje. ik vind dat je dit soort dingen donders serieus moet houden.

wie zecht dat ik dat filmpje niet serieus neem en dat ik dat grappig vind goed lezen hoor en er zijn wel hele erge dingen die gebeuren zoals treespotter aangaf als je niet weet wat je doet dan moet je er niet aan beginnen maar als je weet wat er mis zou kunnen gaan dan kan het werk er alleen maar beter op worden.....dus is het goed dat we elkaar er op wijzen.
densmee
Treehugger
Treehugger

Post by densmee »

ginnen bang , ik denk dat hij zijn tanden wil poetsen met de motorzaag
“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Of heeft hij een vuiltje in zijn oog dat hij er met een 'pincetje' voorzichtig uit wil halen.
Attachments
chainsaw-kickback.jpg
chainsaw-kickback.jpg (37.78 KiB) Viewed 9601 times
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

:? :? dat ziet er niet leuk uit . maar wolter denk je echt dat je er vat op gaat krijgen ?
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Waarop Bruno.
boomverzorgingbruno
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

op justwork en zijn onbezonnenheid ?
treespotter
Prinses Irene
Prinses Irene

Post by treespotter »

Niemand onderschatten Bruno, ook al heeft iemand een in jou ogen een onmogelijke omgangsvorm.
Heb je er geen zin in? Dan negeer je toch gewoon zijn berichtjes. Grote kans dat wij zijn reacties te danken hebben aan het feit dat wij hem of één van zijn vrienden ooit hebben bekritiseerd.
dennis
Diehard Treehugger
Diehard Treehugger

Post by dennis »

zo lekker fototje na het eten.......ieuw. als hier de boodschap niet mee duidelijk is
ik klim liever ... dan werken
Post Reply