Reduceren beukenhaag
Reduceren beukenhaag
Afgelopen week met Pietje een doorgeschoten beukenhaag weer tot haag teruggezet. Een aantal beuken laten staan die boom mochten blijven, wel gesnoeid omdat ze nu vol in de wind kwamen te staan.
Hier een paar foto's en een filmpje gemaakt met een cameraatje op een gorillapod vastgemaakt in de boom.
Hier een paar foto's en een filmpje gemaakt met een cameraatje op een gorillapod vastgemaakt in de boom.
Re: Reduceren beukenhaag

Lekker klimdagje, jammer van de regen aan het eind van de middag...

De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
gaaf harry en peter zon gorrila pad is perfekt zo 

http://www.pendulaboomzorg.nl
Wat als er toch een schepper is?!
Wat als er toch een schepper is?!
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Gaaf filmpje, goed om te zien dat er meer filmpjes op hoogte worden gemaakt.
Leuk klusje Peter & Harrie
Leuk klusje Peter & Harrie
- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Weet je wat je met die filmpjes moet doen Wouter. Die moet je op Linkedin, facebook, hyves en twitter plaatsen.
Dat is goed voor... Ehhhh, o ja, dat is ergens goed voor..... Schijnt.

- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
yep......en ik zit al zoveel tijd achter de PC en heb ook nog andere dingen in m'n leven die ik belangrijker vind
dus twitter, linkedin en die andere shit mag je in de wilgen hangen van me
trouwens wel zware toppen eruit gezaagd he Harrie - laat je nu die andere foto's zien

dus twitter, linkedin en die andere shit mag je in de wilgen hangen van me

trouwens wel zware toppen eruit gezaagd he Harrie - laat je nu die andere foto's zien

- climb fast, move slow -
- ludovanmil
- Diehard Treehugger
treespotter wrote:Weet je wat je met die filmpjes moet doen Wouter. Die moet je op Linkedin, facebook, hyves en twitter plaatsen.Dat is goed voor... Ehhhh, o ja, dat is ergens goed voor..... Schijnt.
![]()

Goed opgelet bij de lezing Wolter !!
Linken ???
See you
- treespotter
- Prinses Irene
Nou eh nee laat maar. Nog effe niet. Zolang de heren die ons komen uitleggen over sociale netwerken niet weten dat 'wij' al jaren sociaal
netwerken dan blijf ik lekker prutsen op Treehugs.

Ik zal ze morgen posten moet ze nog even bewerken tot het juiste formaat-WOUTER- wrote:trouwens wel zware toppen eruit gezaagd he Harrie - laat je nu die andere foto's zien![]()
en ik maar wachten op de vraag.treespotter wrote:Nou eh nee laat maar. Nog effe niet. Zolang de heren die ons komen uitleggen over sociale netwerken niet weten dat 'wij' al jaren sociaalnetwerken dan blijf ik lekker prutsen op Treehugs.
"willen alle mensen die regelmatig op treehugs komen hun hand opsteken"
maar helaas had onze spreker daar niet aan gedacht. linkedin, twitter, facebook/hyves. wie gebruikt dat nou.
Hoe leg je een digibeet uit wat het verschil is tussen twitter en al die andere media:Bouke wrote: linkedin, twitter, facebook/hyves. wie gebruikt dat nou.
Twitter= ik moet plassen.
Facebook= ik heb geplast.
4square= hier plas ik.
Youtube= bekijk mij tijdens het plassen!
LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
De helft van de economische wetenschap is buitengewoon nuttig voor onze samenleving, maar niemand kan met zekerheid zeggen welke helft.
- treespotter
- Prinses Irene
Pietje wrote:Hoe leg je een digibeet uit wat het verschil is tussen twitter en al die andere media:Bouke wrote: linkedin, twitter, facebook/hyves. wie gebruikt dat nou.
Twitter= ik moet plassen.
Facebook= ik heb geplast.
4square= hier plas ik.
Youtube= bekijk mij tijdens het plassen!
LinkedIn= ik kan heel goed plassen.

Treehugs= laat ons maar lekker zeiken.
1 van de aanhechtingen, van de bomen die groot zijn gebleven waren de aanhechtingen wel een stuk beter.
Dit kwam ik nog hoog in de boom tegen. Degene die dit erin gekerfd kon goed klimmen.