Problemen Stihl 018
Re: Problemen Stihl 018
- nopeMS 650 wrote: Klinkt dit bekent bij jullie?

Net voor zo'n zaken zou ik dus naar de dealer gaan, ieder zijn specialiteit

Ik weet enkel dat je met doorblazen/uitspuiten met perslucht je soms meer kwaad dan goed doet.
Less is more !
Ik weet enkel dat je met doorblazen/uitspuiten met perslucht je soms meer kwaad dan goed doet.
Dit doorblazen is gedaan toen hij geheel gedemonteerd was.
Maar ik ben vandaag weer langs de dealer geweest en daar zeiden ze dat hij valse lucht kon trekken via het slangetje en/of tank, dus voor 3 euro nieuw slangetje besteld.
Werkt dit niet, zou er volgens hun maar één optie open staan; nieuwe tank.
Dit doorblazen is gedaan toen hij geheel gedemonteerd was.
Maar ik ben vandaag weer langs de dealer geweest en daar zeiden ze dat hij valse lucht kon trekken via het slangetje en/of tank, dus voor 3 euro nieuw slangetje besteld.
Werkt dit niet, zou er volgens hun maar één optie open staan; nieuwe tank.
- treespotter
- Prinses Irene
Mij wel. De oplossing staat hier op het forum al beschreven onder een andere thread.MS 650 wrote: Klinkt dit bekent bij jullie?
Groet,!
http://www.treehugs.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2409
Succes.
met die oude troep lachen ze je bij de dealer uit, daarom komen al die mensen hier 

“Bos, natuur en landschap zijn onze zorg; bosbouw is ons vak“
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
kunnen we geen onderdeel vraagbaak maken voor deze problemen
trouwens waarom zit iedereen hier steeds over olie te zagen ? in mijn aspen zit al olie gemengd dus ik moet er toch nergens nog bij doen

trouwens waarom zit iedereen hier steeds over olie te zagen ? in mijn aspen zit al olie gemengd dus ik moet er toch nergens nog bij doen

laat een oen niet zomaar doen !
- treespotter
- Prinses Irene
Jij niet Bruno. Dat komt pas wanneer je de kettingrem eraf mag zetten.
Bruno, jij had toch een makita op accu's? weet je wel waar je over praat?boomverzorgingbruno wrote:kunnen we geen onderdeel vraagbaak maken voor deze problemen
trouwens waarom zit iedereen hier steeds over olie te zagen ? in mijn aspen zit al olie gemengd dus ik moet er toch nergens nog bij doen![]()
![]()
klein verschil is dat in dit geval er wel een soort van voorstellen is gedaan, iets wat in dat topic achterwegen bleef.treespotter wrote:Mij wel. De oplossing staat hier op het forum al beschreven onder een andere thread.
http://www.treehugs.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=2409
Succes.
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
hoe accu ?????dhr.banuyn wrote:Bruno, jij had toch een makita op accu's? weet je wel waar je over praat?boomverzorgingbruno wrote:kunnen we geen onderdeel vraagbaak maken voor deze problemen
trouwens waarom zit iedereen hier steeds over olie te zagen ? in mijn aspen zit al olie gemengd dus ik moet er toch nergens nog bij doen![]()
![]()
er is mijn makita ook een gaatje en daar doe ik steeds aspen in

laat een oen niet zomaar doen !