nog nieuw in de verpakking! (destijds aangeschaft via safety green) voor 150 euro.
vraagprijs nu 100 euro
groetjes erik
de bigshot is niet meer.hij is naar pietje in mierlo gegaan

Moderator: geert7
En dat heeft al diverse ogen gekost.boomverzorgingbruno wrote:als jij met jou voet op een lusje blijft staan als je het zakje wegschiet met de bigshot dan komt hij gegarandeert terug jou richting uit hoor![]()
![]()
hij heeft zijn werpzakje vastgehouden en de bigshot los gelatenJohnnY wrote:Ja, beter een oog kwijt dat een ster in een ruit van de klant
Maar ondertussen horen we niet veel meer van de verkoper... Had vrijwel direct een PB gestuurd en wacht nog op reactie.
Hij heeft 4 reacties gehad, op de websites gekeken van deze 4 en een keuze gemaakt. Kennelijk ben jij niet bij de gelukkigeJohnnY wrote:Ja, beter een oog kwijt dat een ster in een ruit van de klant
Maar ondertussen horen we niet veel meer van de verkoper... Had vrijwel direct een PB gestuurd en wacht nog op reactie.
Ik hoop dat je erbij gezegd hebt dat de rubbers vervangen moeten worden. Geen idee hoe lang die dingen goed blijven, maar ik zou die rubbers alleen nog maar willen gebruiken op mijn biners.noorman wrote:bla bla bla di bla... de big shot is verkocht !
sneeuwballen ook...boomverzorgingbruno wrote:dennenappels zijn ook leuke projectielen