Gelijk maar even met LB bezig dan.
Cheers!
Welkom op Treehugs Bas.Bas wrote:Geef me een goede reden en ik zal er eens over nadenken
tsja, als ik ga zitten balen van alles dat ik MOET betalen zou ik helemaal gek worden (neem een zorgverzekering die omhoog gaat, een accijns die omhoog gaat omdat ik zelf niet kan bepalen wat goed voor me is en een huur omdat de markt nou eenmaal omhoog gaat?). de brancheverenigingen zijn meer van hetzelfde. en wat we eraan hebben, tsja. vast niet, maar ze zijn vastgegroeid en nderland. c'est la vie.treespotter wrote:maar dat neemt niet weg dat ik ervan baal te MOETEN betalen voor???? Wat????
Mmmm Bas, volgens mij praten wij langs elkaar. Van alle door jou bovengenoemde items weet ik wat zij voor mij betekenen.Bas wrote:tsja, als ik ga zitten balen van alles dat ik MOET betalen zou ik helemaal gek worden (neem een zorgverzekering die omhoog gaat, een accijns die omhoog gaat omdat ik zelf niet kan bepalen wat goed voor me is en een huur omdat de markt nou eenmaal omhoog gaat?). de brancheverenigingen zijn meer van hetzelfde. en wat we eraan hebben, tsja. vast niet, maar ze zijn vastgegroeid en nderland. c'est la vie.
Kst, af! In je hok! Als je over het PT wilt klagen, dan start gewoon een nieuw topic... Bas komt zich alleen effe voorstellen. Heeft jaren tegen zijn eerste post aangehikt. En dan moet jij hem zonodig bijtentreespotter wrote:Dus Bas, mijn vraag blijft dezelfde.... Waarom?
... en wij hebben jou uitgelegd dat je je weer als de gesmeerde bliksem bij het PT moet aanmelden... Of was je dat vergeten?ludovanmil wrote:ik heb op dit forum al eens uitgelegd hoe je daar vanaf komt.