Helly Hansen vezelpels
Re: Helly Hansen vezelpels
Wolter,
uw katten zien u gewoon graag,en nog liever met uw pelsje aan. leuk toch
uw katten zien u gewoon graag,en nog liever met uw pelsje aan. leuk toch
- wes houtboer
- " De Flik "
Ik heb dat met mijn politie jas, sommige mensen reageren daar heel raar op!!!densmee wrote:ik heb een Russische muts van konijnenbont en de hond is daar ook nogal wild op, die ruikt hem al op een paar meter afstand

salutantibus et vade scandens
- -WOUTER-
- Diehard Treehugger
Moet je misschien eens met Wolter proberen, kijken of ie dan ook gaat zitten krabben op je schoot

- climb fast, move slow -
- treespotter
- Prinses Irene
Bedoel jij daar die fluorgele jas mee?wes houtboer wrote:Ik heb dat met mijn politie jas, sommige mensen reageren daar heel raar op!!!![]()
Die moet je ook niet meer aandoen. Die zien er niet uit.

Met n versnipperaar ook!
-Get rid of the rope. It's only distracting you-
treespotter wrote:Bedoel jij daar die fluorgele jas mee?wes houtboer wrote:Ik heb dat met mijn politie jas, sommige mensen reageren daar heel raar op!!!![]()
Die moet je ook niet meer aandoen. Die zien er niet uit.Weet je wat? Op de LB staat vast wel een gele bus waarin je hem achter mag laten. Met een tornmesje zijn die emblemen er vast wel af te 'schroeven'.
ach die is toch allang betaalt door ons allemaal.
- treespotter
- Prinses Irene
Precies. En daarom reclameer ik er bij deze één.
Laat ik dan maar zeggen dat hij betaalt is van de rente die mijn 132km/u rijden met een Mini met aanhanger voor moeten komen escapade heeft opgebracht. Maar ja, dat was vroegû.
Laat ik dan maar zeggen dat hij betaalt is van de rente die mijn 132km/u rijden met een Mini met aanhanger voor moeten komen escapade heeft opgebracht. Maar ja, dat was vroegû.

- treespotter
- Prinses Irene
Dank je Steven. Ik wist dat mijn spelling niet goed was, maar wist alleen niet hoe het wel moest. Vroegâh! 

- wes houtboer
- " De Flik "
Nou wolter, ik zal eens voor jou op zoek gaan naar zo'n fluor gele jas!treespotter wrote:Precies. En daarom reclameer ik er bij deze één.

Motorjas is top, emblemen zijn er zo vanaf, echter dan lijkt de jas erg op die van de jongens van de vuil ophaaldienst. Daar verwarren ze me ook wel eens mee.

- wes houtboer
- " De Flik "
Mag ik mijn jas dan aub eerst uit trekkenSteven wrote:Met n versnipperaar ook!

- treespotter
- Prinses Irene
Oooo, maar dat is voor mij geen probleem hoor. Ik voel mij echt niet meer. Respect voor alle beroepen. 1x per 2 maanden loop ik ook 2 uur achter zo'n vrachtwagen om oud papier (en dat stinkt niet) op te halen. Neem van mij aan, dan krijg je ook voor die jongens respect.wes houtboer wrote:echter dan lijkt de jas erg op die van de jongens van de vuil ophaaldienst. Daar verwarren ze me ook wel eens mee.
- wes houtboer
- " De Flik "
Oh voor mij is het ook geen respect kwestie, die mannen moet hard werken voor hun boterham.treespotter wrote:Oooo, maar dat is voor mij geen probleem hoor. Ik voel mij echt niet meer. Respect voor alle beroepen. 1x per 2 maanden loop ik ook 2 uur achter zo'n vrachtwagen om oud papier (en dat stinkt niet) op te halen. Neem van mij aan, dan krijg je ook voor die jongens respect.wes houtboer wrote:echter dan lijkt de jas erg op die van de jongens van de vuil ophaaldienst. Daar verwarren ze me ook wel eens mee.
Maar wat ik bedoel: Ik ben eens aangesproken door een dame op leeftijd tijdens een verkeerscontrole. Ik stond bij haar oprit en ze kwam naar buiten met de vraag of de bak die week eerder opgehaald werd.
Na een goeie lachbui van mijn kant mevrouw toch maar verteld dat ik niet bij de vuilophaaldienst werkte.

Zodoende
- treespotter
- Prinses Irene