Ik doe voor het eerst mee aan de LB wedstrijen.
Verwacht geen toptijd daar gaat het mij ook niet om maar puur om de gezelligheid en het meedoen.
Tenslotte is dat belangrijker dan winnen naar mijn mening.
Nou zat ik zo te kijken maar is het normaal dat het deelnemersveld net zo groot is als het vrijwilligersveld?
Tot wanneer kan men zich eigenlijk inschrijven?
LB wedstrijden
- Robvanwing
- Nieuw
- treespotter
- Prinses Irene
Re: LB wedstrijden
Nee hoor dat is echt niet normaal. Meestal zijn er zo'n 5 deelnemers en 50 vrijwilligers.
Het gaat inderdaad niet om het winnen, het gaat er zelfs niet echt om om mee te doen, vandaar al die vrijwilligers.

Het gaat inderdaad niet om het winnen, het gaat er zelfs niet echt om om mee te doen, vandaar al die vrijwilligers.
- Robvanwing
- Nieuw
Oke, het antwoord is kraakhelder.
Trouwens leuk je hier op de site te zien.
Vorig jaar heb ik namelijk nog les gehad van jou samen met Frank Braat voor klimmen 2.
Ik vond je duidelijk en helder in alle uitleg en je gaf ook goeie en handige tips voor het klimmen.
Geef je dit jaar ook nog les op Helicon voor klimmen?
Misschien spreken we elkaar wel bij de LB wedstrijden live, zag dat je bij de vrijwilligers staat.
Trouwens leuk je hier op de site te zien.
Vorig jaar heb ik namelijk nog les gehad van jou samen met Frank Braat voor klimmen 2.
Ik vond je duidelijk en helder in alle uitleg en je gaf ook goeie en handige tips voor het klimmen.
Geef je dit jaar ook nog les op Helicon voor klimmen?
Misschien spreken we elkaar wel bij de LB wedstrijden live, zag dat je bij de vrijwilligers staat.
- treespotter
- Prinses Irene
Ja hoor Rob, ik doe dat nog steeds. Over een paar weken ga ik weer drie dagen naar Apeldoorn. Vorige week drie dagen via Helicon Eindhoven in Drunen gezeten.Robvanwing wrote:Geef je dit jaar ook nog les op Helicon voor klimmen?
Nou rob, wij bij TreeHugs hebben het geluk dat er zoveel vrijwilligers zijn. Om een wedstrijd goed en soepel te laten verlopen heb je evenveel vrijwilligers nodig als deelnemers. Maar de wedstrijd is natuurlijk niet alles, het gaat voornamenlijk om de gezelligheidNou zat ik zo te kijken maar is het normaal dat het deelnemersveld net zo groot is als het vrijwilligersveld?
Tot wanneer kan men zich eigenlijk inschrijven?

En inschrijven kan tot vrijdagochtend, want het blijft de LB-wedstrijden

Ik hark,, dus ik leef.