daar staan uberhaupt weinig bomen aan het zeetjetreespotter wrote:Het is Knokke in België Steven. Maar dat ligt aan de kust en daar staat geen Treehugsplataantje.Steven wrote:leuk potje knokken in belgie!
walnotenboom
- boomverzorgingbruno
- Diehard Treehugger
Re: walnotenboom
laat een oen niet zomaar doen !
- wes houtboer
- " De Flik "
treespotter wrote:Als ik jou was dan zou ik die maar thuis laten, tenzij je een Maglite bedoelt... Voor je het weet gaan wij opnoemen wat voor 'wapenarsenaal' wij allemaal van plan zijn om de grens over te smokkelen naar België. Brrrrr. Ik wordt er al koud van bij de gedachte eraan.wes houtboer wrote:goed als ik de Mag meeneem?![]()
![]()
Mag= Mitrailleur a gas. 7,62 mm.
Ik wilde alleen maar goed voorbereid zijn voor de afterparty bij mijn notenboom

salutantibus et vade scandens
- treespotter
- Prinses Irene
Daag jij ons nou uit om te gaan benoemen wat wij allemaal voor gevaarlijke snoeischaren en prussikkoortjes wij mee gaan nemen? 

- wes houtboer
- " De Flik "
treespotter wrote:Daag jij ons nou uit om te gaan benoemen wat wij allemaal voor gevaarlijke snoeischaren en prussikkoortjes wij mee gaan nemen?

I double dare you!!!!

pffffff denk dat ik RSI heb als ik dat allemaal moet gaan type 

-Get rid of the rope. It's only distracting you-
-
- Treehugger
maar wes nu snap ik ook waarom je boom het slecht doet, je woont aan de kust en een noot hout niet zo van zilte vochtigheid. He he na al dat gegis is het opgelost. Of woon je toch niet stiekum niet aan de kust. Waar is Wes de hout MOL????????
Wees groen en boom verzorging, be green and treecare.
- wes houtboer
- " De Flik "

Nee wes woont niet aan de kust, dus geen zilte lucht!

En waar wes wel woont dat blijft helaas een raadsel, hopelijk begrip hiervoor.
Ik heb eens een hartig woordje gesproken met de notenboom (wolter ik heb het toch nog eens geprobeerd) en hem zijn lot bij niet groeien laten zien. foto van een mooie shredder. (morbark)

Dus afwachten!
- wes houtboer
- " De Flik "
- callum-aan
- Treehugger
Snoeien op 1 meter en dan nog een stukje van 40 cm er afhalen en dat stukje er dwars op spijkeren. 

Me transmitte sursum Caledoni!!
klinkt goed ik wil die spijker dan nog wel leveren hoor
- treespotter
- Prinses Irene
Nou nou. Ik zie aan de opmerkingen dat het hier bijna allemaal echte rechtgeaarde boomverzorgers zijn. Dat arme Progerianootje weet niet wat haar overkomt. 

- wes houtboer
- " De Flik "
ik wilde er al een sta tafel van maken!callum-aan wrote:Snoeien op 1 meter en dan nog een stukje van 40 cm er afhalen en dat stukje er dwars op spijkeren.

- wes houtboer
- " De Flik "
Wolter, hartelijk dank voor het medeleven. Ik ga mijn noot dit bericht laten lezen, hopelijk groeit hij dan weer.treespotter wrote:Nou nou. Ik zie aan de opmerkingen dat het hier bijna allemaal echte rechtgeaarde boomverzorgers zijn. Dat arme Progerianootje weet niet wat haar overkomt.

Zo niet laat ik hem t bericht lezen van callum-aan en bigbird, kijken wat hij dan doet!!

- treespotter
- Prinses Irene
Nou dan weet ik wel wat er gebeurt met die boom. Wanneer die dat bericht van mij leest dan wordt de Nederlandse Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie direct benaderd voor het adres van één van de dichtstbijzijnde boomslopers.
- wes houtboer
- " De Flik "
treespotter wrote:Nou dan weet ik wel wat er gebeurt met die boom. Wanneer die dat bericht van mij leest dan wordt de Nederlandse Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie direct benaderd voor het adres van één van de dichtstbijzijnde boomslopers.