ik zag dat het gebruikelijk was om je op dit forum voor te stellen, en dat hat ik nog niet gedaan, dus bij deze..
ik ben frank claassen, ik ben nu na een jaar in de bosbouw te hebben gewerkt al weer 1 1/2 jaar werkzaam in de boomverzorging. en met een beetje geluk ben ik in juni ETW'er..
ook doe ik mee met de komende lb wetstrijden waar ik veel zin in heb!!
He die frank,
ja,ja....al lange tijd stiekem aanwezig en nu pas voorstellen
Zag je naam al op de lijst staan van de klimwedstrijd. zou wel heel fijn zijn als ik in ieder geval jou voorbij ga volgende week
in ieder geval Bruno, dan.....
Nou ja, ik hoop dat ik blijf plakken in de boom...
ludovanmil wrote:He die frank,
Zag je naam al op de lijst staan van de klimwedstrijd. zou wel heel fijn zijn als ik in ieder geval jou voorbij ga volgende week
See you
Ludo
ludo ik doe daar niet aan mee ik wil nooit winnen maar elke gelegenheid is goed om thuis weg te geraken .
dus hou jij maar een lekker belangrijk wedstrijdje met frank
ik doe het rustig heb je al gehoort hoe warm het wel gaat worden
ludovanmil wrote:He die frank,
See you
Ludo
ludo ik doe daar niet aan mee ik wil nooit winnen maar elke gelegenheid is goed om thuis weg te geraken .
dus hou jij maar een lekker belangrijk wedstrijdje met frank
ik doe het rustig heb je al gehoort hoe warm het wel gaat worden
he Bruno, wie had het over een wedstrijd ?? op mijn leeftijd moet je blij zijn dat je na zo'n klimactie heel beneden komt zonder breuken in mijn broze botten.
En trouwens ....mooi dat het warm wordt, kunnen we lekker zonnen en een glaasje extra drinken. see you
ErikSint wrote:hoi frank, en welkom ^^
ik kom uit bergeijk misschien keertje klimmen. groet erik
hee erik, volgens mij heb ik jou wel eens op de opleiding gezien. jij zit tog bij david in de klas?? maar dan spreken we wel een keer af om wat te klimmen..